کد خبر 385028
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱

شماری از افراطیون و بازیگران فتنه 88 به بهانه نشست «انجمن اسلامی معلمان» دور هم جمع شدند و از سران فتنه حمایت کردند. وزیر آموزش و پرورش در این نشست گروهکی و محفلی حضور به هم رسانده بود!

به گزارش مشرق، کیهان نوشت: در نشست یاد شده محسن آرمین، همسر تاج‌زاده، عبدالله ناصری، منتجب‌نیا، مرتضی حاجی، حسین کمالی، نجفقلی حبیبی، حسین کاشفی و شمار دیگری از اعضای دو حزب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) در کنار علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش حضور به هم رسانده بودند و قدرت علیخانی پیام‌ هاشمی را برای حضار قرائت کرد. در پایان نیز بیانیه‌ای در حمایت از موسوی و کروبی و درخواست رفع حصر آنها صادر شد. نویسندگان بیانیه مدعی اجرای قانون اساسی شده‌اند حال آن که فتنه‌گران و سران آنها، در خیانت سال 88 دقیقاً علیه قانون اساسی، جمهوریت و اسلامیت نظام شورش کردند و آشوب به راه انداختند و اکنون نیز تنها از مردگان سیاسی استفاده ابزاری می‌کنند.
تنها چیزی که در این نشست منتسب به انجمن معلمان مطرح نشده، معضلات معلمان و فرهنگیان و بی‌اعتنایی وزیر مربوطه به مشکلات آنان بود. همچنین پولی و طبقاتی کردن مدارس از جمله سیاست‌های تبعیض‌آلود وزارت آموزش و پرورش است که هم اکنون اجرا می‌شود اما از سوی سیاست‌بازان حاضر در نشست مسکوت ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس