در یکی از نادرترین اتفاقات فوتبال پس از 27 سال صعود یک تیم به مرحله حذفی جام ملتهای آفریقای 2015 با قرعه کشی مشخص شد.

خوش‌شانس‌ترین و بدشانس‌ترین تیمهای جهان/ صعود به مرحله حذفی با قرعهگروه ورزشی مشرق - پس از این که دو تیم گینه و مالی در گروه D جام ملتهای آفریقا در دیدار پایانی مرحله گروهی مقابل هم به تساوی 1-1 رسیدند یک اتفاق نادر در دنیای فوتبال رخ داد و از همه نظر (تفاضل گل، گل زده، برد) با هم مساوی شدند سرانجام تیم صعودکننده عصر امروز با انجام قرعه کشی مشخص شد و حکم به صعود گینه و حذف مالی داد.
در این قرعه کشی که با حضور نمایندگان دو تیم صورت گرفت، در 3 گلدان هر کدام دو توپ که نام دو تیم بود قرار داشت و با درآمدن 2 بار نام گینه تکلیف تیم هشتم صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد و این تیم باید روز یکشنبه به مصاف غنا برود.

به گزارش مشرق، این اتفاق پس از 27 سال دوباره تکرار می شد و در آن سال الجزایر در شرایطی مشابه در رقابت با ساحل عاج در قرعه کشی برنده شد و در نهایت به مقام سوم رسید.

جام ملتهای آفریقا از 27 دی با حضور 16 تیم در گینه استوایی آغاز شده است و با مشخص شدن 8 تیم برتر گروهی، مرحله یک چهارم نهایی از روز شنبه پیگیری خواهد شد و در نهایت با برگزاری دیدار فینال در روز 19 بهمن به پایان خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن از اصفهان ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    اینکه خیلی شانسی ه و میشه به راحتی اعمال نفوذ کرد. خ.ب یک بازی دیگر برگزار می کردند.
  • ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    چه کیفی کنه کوین کنستانت و چه ناراحت بشه سیدو کیتا که پنالتی رو گل نکرد و کار به اینحا کشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس