رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: نایب رئیس مجلس آلمان هیچ دخالتی در امور داخلی ایران نداشت و به عنوان میهمان حرفش را بیان کرد و ما نیز پاسخ دادیم.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان در حاشیه کنگره حزب مردم‌سالاری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره دیدارش با نایب رئیس مجلس آلمان، گفت: دیدار من با نایب رئیس مجلس آلمان درخواست رسمی مجلس آلمان بود و ما با وزارت خارجه نیز هماهنگ کردیم و این دیدار بسیار خوب بود.

وی ادامه داد: نایب رئیس مجلس آلمان هیچ دخالتی در امور داخلی ایران نداشت و به عنوان میهمان حرفش را بیان کرد و ما نیز پاسخ دادیم، اما متأسفانه بدون اینکه به پاسخ توجه شود صحبت‌های این خانم را مطرح کردند که نهایت بی‌تقوایی بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پیاده‌روی وزیر خارجه ایران با وزیر خارجه آمریکا، گفت: مسئله اصلی ما موفقیت در مذاکرات با 1+5 است که تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

عارف در پاسخ به این پرسش که آیا آقای ظریف در دیدار با وزیر خارجه آمریکا نمی‌توانست در لوای این قدم زدن مشکل نماینده ایران در سازمان ملل را حل کند، گفت: آنچه که مهم است وجود انسجام درونی در کشور است و برای اینکه در مذاکرات هسته‌ای با دست برتر جلو برویم از همه تقاضا داریم که به حواشی نپردازند، چرا که پیروزی در مذاکرات اهمیت زیادی دارد.

وی درباره برنامه اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات آینده، گفت: ما برای انتخابات برنامه جدی داریم و امیدواریم اکثریت مجلس را به دست آوریم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه کاندیدای اصلاح‌طلب و اصول‌گرا چگونه باید با فتنه مرزبندی کند، تأکید کرد: حرف ما همان حرف مقام معظم رهبری است و باید دقیقا مطابق قانون عمل شود و کسی که محکوم شده باشد، بله اما اگر بخواهد سلیقه‌ای عمل شود، خیر.

عارف خاطرنشان کرد: این موضوع دقیقا مانند اتهام ضدولایت فقیه است که به اصلاح‌طلبان می‌زدند. حالا از این موضوع عبور کرده‌اند و اتهام فتنه می‌زنند. خواهش می‌کنیم از این چماق‌هایی که معیار ندارد، استفاده نشود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    0 0
    پ تو دخالت داشتی در امور داخلی آلمان
  • سيد هادي ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    0 0
    با كي هماهنگ شده بود ، كيسيون امنيت ملي مجلس كه ميگه هماهنگ نشده بود و ديدار با هيچ كدوم از مسئولين مجلس هماهنگ نشده بود...اينم باز اشكالي نداره ولي شما مگه ايراني نيستي كه جلوي چشمات همه چيزو زير سوال ميبرند و سكوت ميكني ...البته اين از خاصيت هاي اصلاح زلبان
  • حسن ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    0 0
    خدا رحم کند جناب عارف اگر دخالت می کرد چه می کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما حرئت حرف زدن در باره مسائل "غیر داخلی" آلمان مثل کشتن زد محجببه در دادگاه آن کشور را دارید؟ پاسخ شما در مقابل نایب رئیس پارلمان آلمان باید این می بود: "این مسایل داخلی است و دستگاههای زیربط مسئول اقدام در باره آنها هستند، و اینخانب یک شهروند عادی هستم"
  • مهدی اسدی ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    0 0
    سلم علیکم : خدایا یک بصیرتی و شناختی به این آقایان بده ، تا فرق دخالت و عدم دخالت را تشخیص دهند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس