کد خبر 384514
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: در مورد نقاط ضعف استقلال نمی‌توانم صحبت کنم، اما باید بگویم تیم‌های قلعه‌نویی روی ضربات ایستگاهی و ارسال از کناره‌ها خطرناک هستند.

به گزارش مشرق، هادی عقیلی، مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آستانه دیدار با استقلال به سؤالات زیر پاسخ داد.

شرایط سپاهان در تعطیلات لیگ برتر چطور پیش رفت؟

تعطیلات طولانی برای هیچ تیمی خوب نبود، ولی به هر حال برای اینکه تیم ملی نتیجه بگیرد، این وقفه در لیگ به‌وجود آمد. ما خسته شده بودیم، ولی خوب شد که بازی‌ها کمی زودتر شروع خواهد شد.

در مورد بازی روز جمعه با استقلال چه صحبتی داری؟


چهار بازی ابتدایی ما بسیار سخت است. ما با دو تیم مدعی یعنی استقلال و فولاد در زمین خودشان بازی داریم و بازی با ذوب‌آهن و نفت هم سختی‌های خودش را دارد. به هر حال باید از این بازی‌های سخت حداکثر امتیاز را بگیریم تا شانس زیادی برای قهرمانی داشته باشیم. یکسری از بازیکنان استقلال جدا شدند و نفرات جدیدی نیز به این تیم آمدند. ما با سبک فوتبال استقلال آشنا هستیم. در مورد نقاط ضعف استقلال نمی‌توانم صحبت کنم، ولی باید بگویم تیم‌های قلعه‌نویی روی ضربات ایستگاهی و ارسال از کناره‌ها خطرناک هستند.

در این بازی باید برابر عنایتی که در این سن و سال همچنان بوی گل می‌دهد، قرار بگیری.

من با رضا همبازی بودم. او به حرف خیلی‌ها که بیرون از فوتبال هستند توجه نمی‌کند و کار خودش را انجام می‌دهد. عنایتی خیلی خوب تمرین می‌کند و یک فوتبالیست حرفه‌ای است. عنایتی همیشه خطرناک است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس