کد خبر 384369
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: سعید عبد‌ولی با عذرخواهی به خاطر غیبت در مراحل قبل اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ابراز آمادگی کرد و در این رقابت‌ها کشتی خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، احد پازاج در خصوص شرایط تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام جهانی تهران گفت: خوشبختانه اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و فرنگی‌کاران رفته رفته به شرایط ایده‌آل برای موفقیت در جام جهانی نزدیک می‌شوند. اردوی فعلی چند روز دیگر تمام می‌شود و بعد از چند روز استراحت مرحله نهایی اردو برای حضور در جام جهانی آغاز خواهد شد.

وی در خصوص شرایط سعید عبد‌ولی و ابراز تمایلش برای حضور در جام جهانی گفت: عبدولی به خاطر غیبتش در مراحل قبل اردوهای تیم ملی عذرخواهی کرده است و در این رقابت‌ها کشتی خواهد گرفت. با توجه به پشیمانی این کشتی‌گیر کادر فنی تشخیص داد باز هم به او فرصت دهد چرا که نگاه ما به کشتی‌گیران نگاهی پدرانه است و نمی‌خواهیم کسی را حذف کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره ترکیب تیم ملی برای حضور در جام جهانی تهران گفت: حدود 9 تا 10 کشتی‌گیر را از بین نفرات برتر مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی انتخاب خواهیم کرد و با توجه به اینکه در هر وزن می‌توانیم 2 کشتی‌گیر را معرفی کنیم، سایر نفرات را از میان بهترین کشتی‌گیران جام تختی انتخاب خواهیم کرد.

رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی روزهای سی‌ام بهمن و اول اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود که در گروه اول تیم‌های ایران، آذربایجان، سوئد و آلمان قرار دارند و تیم‌های روسیه، مجارستان، ارمنستان و ترکیه هم در گروه دوم به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس