کد خبر 384308
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶

پایگاه مجازی «انتشارات یازهرا(صلوات الله علیها)» اقدام به انتشار عکسی دردناک از لحظه ی شهادت یک بسیجی اصفهانی در سال های دفاع مقدس نموده است.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - پایگاه مجازی «انتشارات یازهرا(صلوات الله علیها)» اقدام به انتشار عکسی دردناک از لحظه ی شهادت یک بسیجی اصفهانی در سال های دفاع مقدس نموده است. در پایگاه مزبور، برای این عکس، چنین توضیح نوشته شده است:

سفر بخیر برادر   وقتی یکی از عزیزان، راهی سفری دور و دراز می شود، بدرقه او از سخت ترین کار ها است. خصوصا آن که بدانی احتمالا دیگر او را نخواهی دید. اگر همان عزیز به دردی سخت مبتلا شود، مشاهده سختی کشیدن او، خدا می داند که چه قدر زجر آور است. حالا دیدن عزیزی که از برادر به تو نزدیک تر است، در بستر سرخِ شهادت، چه حالی دارد؟ برادر راهی سفری بی بازگشت به آستان کبریایی است و در خون خویش، دقایق احتضار خود را طی می کند و تو جز تماشا و حسرت کاری از دستت برنمی آید. حقیقتا که صعب و جان فرسا است. عکسی که می بینید، یک بسیجی از بسیجیان لشکر14 امام حسین را نشان می دهد که ثانیه هایی قبل، خمپاره ای در کنارش نشسته و زخم هایی مرگبار بر او وارد ساخته. کاری از دست کسی ساخته نیست. مجروح، در حال لقاء حضرت ارباب است و لحظاتی بعد، خون پاکش با اشک های برادران جا مانده اش ممزوج خواهد شد. سفر بخیر برادر

عکس/ سفر بخیر برادر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    1 0
    روحش شاد
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    1 0
    با اهل بیت پیغمبرمحشورشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس