کد خبر 384197
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵

مدیرعامل استقلال می گوید قیمت 290 میلیاردی برای باشگاهش رقم کمی است.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا زمانی که در ایران حضور نداشت از شرایط باشگاهش اطلاع داشت یا نه اظهار کرد: تماس‌های زیادی را با ایران داشتم و بیشتر از این که از خانواده‌ام خبر داشته باشم از باشگاه استقلال خبر می‌گرفتم. گزارش‌های زیادی به من می‌رسید و پیگیر مسائل بودم. الان هم که به ایران آمدم بلافاصله مسئولان باشگاه گزارش هایی را به من ارائه داده و احتمالا ظرف روزهای آینده به دیدار گودرزی خواهم رفت تا گزارشی به وی ارائه دهم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش قیمت 290 میلیارد تومانی استقلال و پرسپولیس قیمت مناسبی است یا نه گفت: در این باره گزارش ها و اطلاعات کاملی را مطالعه کردم و اعتقاد دارم 290 میلیارد برای استقلال کم است. تعجب می‌کنم که چرا کمپ حجازی در اموال باشگاه استقلال محاسبه نشده است و البته درباره مرغوبکار هم حتما باید پرس و جو کنم که چگونه به خریدار داده خواهد شد؛ چرا که مرغوبکار اصلا در اختیار ما نیست و متعلق به اداره کل تربیت بدنی استان تهران است.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که کمپ حجازی در نهایت متعلق به آبی‌پوشان است یا نه بیان کرد: ما در حال انجام کارهای این کمپ هستیم و کارهای زیادی انجام داده‌ایم. به همین دلیل تصورم این است که مشکلی برای انتقال کامل این کمپ به باشگاه استقلال وجود نداشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که دلیل حضور امیرحسین صادقی در دفترش چه بوده است، عنوان کرد: صادقی فقط آمد تا به من سر بزند. در اتاق من به روی بازیکنان باز است. آنها می‌آیند و مشکلات‌شان را مطرح می‌کنند و صحبت‌هایی را با ما انجام می‌دهند. باشگاه استقلال خانه آنهاست و ما به حرف آنها گوش می‌دهیم. به شخصه از صادقی هم درباره وضعیت خودش و تیم ملی پرسیدم که او هم توضیحاتی را ارائه داد.

افشارزاده در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که نظرش راجع به برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در هفته جاری گفت: واقعا برایم عجیب است که بازی‌ها این هفته برگزار می‌شود. حداقل اگر شرایط ملی‌پوشان را در نظر می‌گرفتند این هفته لیگ برگزار نمی‌شد؛ چرا که به این بازیکنان شوک وارد شده است. آنها با تمام تلاشی که کردند نتوانستند به هدف‌شان برسند و به لحاظ روحی نیاز به مدتی ریکاوری دارند. خود من زمانی که ورزش می‌کردم وقتی که ناکام می‌شدم تا 4 روز گیج بودم. در اینجا هم می‌خواهم از همه ملی‌پوشان تشکر و قدردانی کنم و به آنها بگویم که مشکلات داوری جزو بازی است و می‌تواند هر زمانی رخ دهد.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به این صحبت که اگر قطر جای ایران بود به دلیل داشتن لابی قطعا عراق را از رقابت‌ها حذف می کرد، چیست اظهار کرد: متاسفانه ما در هیات اجرایی و مقامات بالایی AFC و فیفا کسی را نداریم که از حق‌مان دفاع کند و حضوری مستمر در این دو نهاد داشته باشد. من این صحبت را می‌پذیرم و تاکید می‌کنم که بسیاری از کرسی‌های مقامات بالادستی AFC متعلق به عرب‌هاست که خود این مسئله کار را دشوار می‌کند.

مدیرعامل استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که به نظرش ماندن کی‌روش در ایران می‌تواند به فوتبال این کشور کمک کند یا نه گفت: به زودی مطلبی را روی سایت باشگاه استقلال خواهم فرستاد و به طور مفصل در آن متن نظرم را ارائه می‌دهم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس