کد خبر 384006
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳

منابع خبری از مذاکره نیروی هوایی بحرین با مقامات ترکیه به منظور خرید بالگردهای جنگی «آتاک.تی.129» خبر داده و تاکید کردند که بالگرد ساخت ترکیه، قدرت مانور زیادی دارد و مورد توجه بسیاری از کشورهای منطقه قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، کشورهایی نظیر پاکستان، آذربایجان، اردن، عربستان و چند کشور دیگر برای خرید این بالگرد ترکیه‌ای ابراز تمایل کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، بالگرد مذکور قادر به حمل هشت موشک دوربرد ضد تانک، چهار موشک «استینگر» و به جدیدترین دوربین‌های دید در شب و حرارتی مجهز است و می‌تواند به مدت سه ساعت بدون سوخت گیری، مسافتی معادل 519 کیلومتر را بپیماید.

بحرین به دنبال خرید بالگرد نظامی+عکس

نشریه «ینی عقد» چاپ ترکیه دوشنبه گذشته (دیروز) در گزارشی نوشت: در صورت توافق برای امضای قرارداد میان دو کشور بحرین و ترکیه، بحرین اولین کشوری است که بالگرد جنگی آتاک را به کار خواهد گرفت.

حکومت بحرین از زمان آغاز جنبش مردمی در این کشور، بودجه نظامی خود را چند برابر کرده و هزینه هنگفتی را صرف خرید جدیدترین سلاح‌های روز دنیا کرده است. این در حالی است که تحرکات مردم بحرین کاملا مسالمت آمیز است و آنها خواستار برقراری عدالت و دموکراسی در کشور خود هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    چیزای خوبین برای غنیمت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس