مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌توانیم در صورت رفتن کی‌روش مربی بزرگتر از او بیاوریم و مربی کوچکتر از او هم نمی‌توانیم بیاوریم چون مردم و بازیکنان تیم ملی این را قبول نمی‌کنند.

به گزارش مشرق، آتیلا حجاری در مورد حذف ایران از رقابت‌های جام‌ ملت‌های آسیا گفت: باید به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید گفت. من معتقدم تیم ملی تا قبل از اخراج مهرداد پولادی، نسبت به سه بازی قبلی بهتر بازی کرد، ولی متأسفانه اشتباه داور کار را خراب کرد. در آن صحنه لزومی نداشت که پولادی پایش را به دروازه‌بان تیم عراق بزند و اگر ما 11 نفره بودیم خیلی راحت این تیم را شکست می‌دادیم.

مربی پیشین استقلال ادامه داد: به هر حال این اتفاقات در فوتبال وجود دارد و کاری نمی‌توان کرد. در ضربات پنالتی هم همه چیز 50-50 است. کاش می‌توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم، ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد. با این حال باید از زحمات اعضای تیم ملی تشکر کرد.

حجازی در مورد بحث ماندن یا جدایی کی‌روش عنوان کرد: اگر بخواهیم دنبال یک مربی دیگر برویم، دوباره باید مربی جدید با فضای فوتبال ایران و بازیکنان تیم ملی آشنا شود. فکر می‌کنم بهتر است کی‌روش بماند تا همچنان هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشد. نمی‌توانیم در صورت رفتن کی‌روش مربی بزرگتر از او بیاوریم و مربی کوچکتر از او هم نمی‌توانیم بیاوریم چون مردم و بازیکنان تیم ملی این را قبول نمی‌کنند.

او در پایان گفت: در این شرایط دو راه وجود دارد، یا اینکه کی‌روش بماند یا اینکه مربی ایرانی بیاوریم. به نظر من ماندن کی‌روش اتفاق خوبی است و در این زمینه باید نظر مردم و بازیکنان تیم ملی را هم مورد توجه قرار داد. البته باید دید خود کی‌روش آیا دوست دارد بماند یا اینکه تصمیم دیگری می‌خواهد بگیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس