کد خبر 383499
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰

مدافع تیم فوتبال کوردوبای اسپانیا از مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا خواست که ستاره پرتغالی رئال مادرید را به خاطر ضربه زدن به او نقره‌داغ نکنند.

به گزارش مشرق، ادیمار، مدافع تیم فوتبال کوردوبای اسپانیا که ضربه کریستیانو رونالدو به او در جریان بازی شب گذشته (شنبه) تیم‌های رئال مادرید و کوردوبا مسبب اخراج ستاره پرتغالی کهکشانی‌‌ها شد، گفت که برترین بازیکن دنیا را بخشیده است و از مسئولان فوتبال اسپانیا خواست که برای ستاره خط حمله مادریدی‌ها مجازات سنگینی در نظر نگیرند.

بهترین بازیکن سال 2014 جهان در جریان این بازی با پا ضربه‌ای عمدی به ادیمار زد که از چشم داور پنهان نماند و بلافاصله با کارت قرمز جریمه شد. او ساعاتی پس از بازی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی از ادیمار عذرخواهی کرد که این کارش نتیجه داد و مدافع کوردوبا او را بخشید.

رونالدو به سبب کارت قرمزی که گرفت قطعاً بازی بعدی تیمش را که در خانه برابر رئال سوسیه‌داد است، از دست می‌دهد اما این احتمال وجود دارد که او به خاطر رفتار غیرورزشی بیش از یک جلسه محروم شود، همان اتفاقی که در ماه فوریه سال 2014 رخ داد زمانی که این بازیکن به کارلوس گورپگی، بازیکن اتلتیک بیلبائو سیلی زد و سه جلسه محروم شد.

ادیمار در گفت‌وگو با نشریه آس اظهار داشت: من رونالدو را می‌بخشم و هیچ کینه‌ای از او به دل ندارم. کاری که او انجام داد خشونت‌آمیز نبود. او به پا و دهانم ضربه زد، فقط همین. از مسئولان می‌خواهم درک کنند اتفاقی که در جریان بازی رخ داد عادی است و در هر مسابقه‌ای می‌تواند رخ دهد.

مدافع کوردوبا افزود: رونالدو به خاطر حرکتی که انجام داد فقط باید با یک جریمه عادی مجازات شود، نه بیشتر. من نمی‌خواهم به رونالدو آسیب برسانم و امیدوارم که او بهترین بازیکن دنیا بماند.

رونالدو در صورتی که سه جلسه محروم شود، علاوه بر بازی رئال مقابل سوسیه‌داد، دو بازی بعدی کهکشانی‌ها برابر سویا و اتلتیکومادرید را هم از دست می‌دهد هرچند احتمال رخ دادن این اتفاق با توجه به گزارشی که داور بازی ارائه کرده کم به نظر می‌رسد. طبق اعلام رسانه‌های اسپانیایی در گزارش آلخاندرو هرناندس چیزی مبنی ارتکاب رفتار خشونت‌‌آمیز از سوی رونالدو دیده نمی‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس