کد خبر 383299
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

کتاب «شیار ۱۴۳» که به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شده در نرم‌افزار تلفن همراه طاقچه که نرم‌افزاری کتابخوان است در دسترس مخاطبان این برنامه قرار گرفت.

به گزارش مشرق، کتاب «شیار 143» به قلم نرگس آبیار که به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شده است در نرم‌افزار تلفن همراه «طاقچه» قابل دسترسی است.

این کتاب داستان زنی به نام الفت را روایت می‌کند که در انتظار پسر خود خبر خوشی دریافت کرده و به آن دل می‌بندد. تا این که...

بخش عمده این کتاب حول حوادث عملیات والفجر مقدماتی در جریان است و نویسنده در آن سعی کرده است تا فضای بومی شهرستان بیجار را به تصویر بکشد. این کتاب در این نرم‌افزار موبایلی با قیمت 6500 تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

با «طاقچه» می‌توان به آسانی به نسخه الکترونیک کتاب‌ها دسترسی داشته و از کتاب‌های موجود در آن استفاده کرد. طاقچه با عقد قرارداد با ناشران کتاب و به صورت کاملا قانونی، گنجینه بزرگی از کتاب‌ها را آماده کرده و هر روز بر تعداد آن افزوده می‌شود.

نرم افزار «طاقچه» در حال حاضر بر روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS قابل استفاده است و کاربران می‌توانند در آن به خرید و مطالعه کتاب‌های الکترونیک بپردازند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس