کد خبر 383264
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸

سرمربی تیم ملی هندبال ایران می گوید، باید بازیکن با تجربه به مسابقات می آورد نه اینکه در این رقابتها بخواهد تجربه کسب کند.

به گزارش مشرق، بروت ماچک درباره عملکرد ایران در مرحله گروهی مسابقات جهانی هندبال اظهار کرد: ایران برای نخستین بار در مسابقات جهانی شرکت کرد و بازیکنان تحت تاثیر فشار های روحی و روانی حاکم بر مسابقات فکر می کردند که نمی توانند برنده باشند. با این حال عملکرد بازیکنان تا به اینجا کار برای من رضایت بخش است اما اگر می توانستیم بازی تدارکاتی بهتری داشتند، شرایط برای ما فرق می کرد. ما باید بازیکن با تجربه را به مسابقات جهانی می آوردیم نه اینکه بازیکن در اینجا بخواهد تجربه کسب کند.

وی افزود: اگر بازیکنان تجربه لازم را داشتند در بازی با تیم های بوسنی و مقدونیه را که با اختلاف ناچیز واگذار کردیم را پیروز میدان بودیم. درواقع در مرحله گروهی دو عامل باعث شکست های ما شد یکی کم تجربگی بازیکنان بود و دیگری اینکه داور نیز در دو بازی اول اشتباهاتی را داشت.

ماچک در پاسخ به این پرسش که در فکر تمدید قرار داد خود است یا خیر؟ بیان کرد: قرارداد من یک ساله است و بعد از مسابقات جهانی قراردادم به پایان می رسد. نمی دانم قرار دادم تمدید می شود یا نه. در صورت تمدید قرار داد برنامه های خود را برای آینده اعلام خواهم کرد.

وی درباره بازی دادن به تمام بازیکنان در مرحله گروهی نیز گفت: ما پنج بازی در مرحله گروهی انجام دادیم و دوبازی هم برای مشخص شدن رده بندی خواهیم داشت که آن دو رقابت به مراتب برای ما سخت تر استزیرا باید با بازیکنان هم طراز خود بجنگیم. بنابراین سعی کردیم از بازیکنانی که در لیست 16 نفره ما هستند استفاده کنیم و حتی طبق قوانین امکان جایگزیرنی دو بازیکن را داشتیم که بر این اساس به پویا نوروزی و باباصفری هم بازی دادیم در واقع سعی کردیم از هر بازیکن در جای خود استفاده کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس