کد خبر 382894
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران می‌گوید: اهمیت اصلی در شرایط فعلی، سیاست داخلی نیست نه اینکه از نظر وجودی، دارای اولویت اصلی نباشد بلکه باید به شرایط توجه کرد. دوران، دورانی است که در وزارت خارجه، اصلی‌ترین تمرکز رییس‌جمهور است.

به گزارش مشرق، محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت‌وگوی با روزنامه شرق با بیان اینکه امروز وزارت کشور، نسبت به گذشته تفاوت‌هایی دارد، گفت: با وجود اینکه دیگران خیلی برای آن سروصدا می‌کنند سر و دست می‌شکنند، معتقدم اهمیت اصلی در شرایط فعلی، سیاست داخلی نیست نه اینکه از نظر وجودی، دارای اولویت اصلی نباشد بلکه باید به شرایط توجه کرد. دوران، دورانی است که در وزارت خارجه، اصلی‌ترین تمرکز رییس‌جمهور است.

وی در ادامه می‌گوید: دقیقا رویکرد آقای روحانی مشابه آقای هاشمی است اما ایشان معضل کلیدی و مهم ما را مسائل داخلی تشخیص نمی‌دهد و این تمرکز، در سیاست خارجی رخ داده است، گفت: رییس‌جمهور، شبیه‌ترین انسان به خود در حوزه تدبیر امور را در وزارت خارجه منصوب کرده است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران تصریح می‌کند: من تعبیر خطی و جناحی درباره مسایل نمی‌کنم اما احساس می‌کنم ظرفیتی که برای استانداری‌ها و فرمانداری‌ها با وجود همه محدودیت‌های قابل درک امروز، تعبیه شد، نمره بالایی نمی‌آورد.

عطریانفر در بخش دیگری از این گفت‌وگو نیز می‌گوید: فراموش نکنید نمونه‌هایی داشتیم در همین دولت که در انتخاب اولیه فکر کردید چه‌ها می‌کنند و نکردند و افرادی که توقع نداشتیم - مثلا در حوزه فرهنگ- خوب درخشیدند و در مجموع عملکردی قابل دفاع دارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    خانواده اجازه دادند ایشون صجبت کنند؟
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    اینکه تو تلویزیون اومد گفت توبه کردم ومدامم ازنهج البلاغه شاهد می اورد وصحبتهای امام علی روتکرار میکرد چی شد پس ،بازکه زبونش بازشده ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس