کد خبر 382887
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

هافبک فرانسوی یوونتوس تاکید کرد که اصلا به جدایی از این تیم فکر نمی‌کند. او می‌گوید که یوونتوس تمام فاکتورهای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

به گزارش مشرق، پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس به احتمال زیاد در فصل جابجایی تابستانی از این تیم جدا خواهد شد. رئال مادرید از جدی ترین مشتریان این بازیکن است و حاضر است برای جذب او رقم بالایی پرداخت کند.

در حالی که همه از پیوستن پوگبا به رئال مادرید سخن به میان می آوردند این بازیکن فرانسوی اعلام کرد که در یوونتوس می ماند. او گفت: تورینو برای من شهر بسیار آرامی است. من می خواهم با نهایت تمرکز برای یوونتوس به میدان بروم و به دیگر تیم ها فکر نکنم. می خواهم بهترین بازی‌های خود را برای یوونتوس به نمایش گذارم.

او درباره پیشنهاد رئال مادرید هم گفت: من روزهای خوبی را با یوونتوس پشت سر می‌گذارم. براین باورم که یوونتوس می تواند رویاهای من را برآورده کند. به عنوان یک بازیکن شرایط خوبی در یوونتوس دارم و اصلا این تیم را ترک نمی کنم. در یوونتوس هم با پاتریس اورا همبازی هستم و دوست دارم با او به تماشای فیلم بنشینم. خوشحالم که برای چنین تیم بزرگی بازی می کنم و به جدایی فکر نمی کنم.

هافبک فرانسوی یوونتوس براین باور است که تیمش می تواند روزهای بسیار خوبی را در فوتبال اروپا سپری کند. او گفت: در یوونتوس همه شرایط برای موفقیت فراهم است. می خواهیم بهترین نتایج را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آوریم. شرایط برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا فراهم است.

او ادامه داد: چه چیزی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کم داریم؟ یوونتوس تنها به یک چیز نیاز دارد و آن شانس است. الان تیم در بهترین شرایط خود است. امیدوارم که بازیکنان اصلی تیم آسیب نبینند چون به آسیب دیدگی یکی دو بازیکن شرایط تیم به هم خواهد ریخت.

یوونتوس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف تیم بحران زده دورتموند برود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس