کد خبر 382794
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲

پرواز مشهد-تهران آتا که قرار بود شب گذشته ساعت 22:40 انجام شود، با چهار ساعت تأخیر در ساعت 02:40 امروز به سمت تهران پرواز کرد، اما مسافران به نشانه اعتراض در مقصد از این هواپیما پیاده نمی‌شوند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، جعفری یکی از مسافران این پرواز اظهار داشت:  قرار بود شب گذشته با پرواز ساعت 22:40 هواپیمایی آتا از مشهد به سمت تهران پرواز کنیم، اما مسئولان اعلام کردند که این پرواز با تأخیر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از مدتی معطلی و سرگردانی مسافران، اعلام شد که پرواز در ساعت 00:50 امروز انجام می‌شود، اما باز به تأخیر افتاد و این‌بار‌ به ما اعلام کردند که پرواز ساعت 01:30 امروز انجام خواهد شد.

این مسافر هواپیمای گفت: ‌پروازِِ ساعت 01:30 هم انجام نشد و این‌باره به ما اعلام کردند که ساعت 02:37 حتماً پرواز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مدت مسافران در فرودگاه سرگردان بودند و پاسخگویی از سوی مسئولان فرودگاه وجود نداشت، افزود: این پرواز بالأخره ساعت 04:50 امروز در تهران به زمین نشست اما مسافران به نشانه اعتراض از هواپیما پیاده نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه هواپیمای این پرواز بوئینگ MD است، افزود: فعلاً همچنان منتظریم یکی از مسئولان پاسخگو به میان مسافران آمده و در این‌باره توضیح دهد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    قشنگه ادامه بدین
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    احسنت کار خوبیه حتما باید یجوری شرکتهای هواپیمایی رو مجبور به پرداخت خسارت کرد تا سعی کنن که نظم رو به هواپیمایی برگردونن
  • داود يوسفي ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    سلام اولا بويينگ MD نداريم! جهت اطلاع خبرگزاري مي توانيد يه سرچ بزنيد و ببينيد كه چجوري اين هواپيماي داغونو جاي توپولوف به مردم غالب كردند! البته به اسم بويينگ!!! كه بويينگ روحشم خبر نداره اين هواپيمارو خودش ساخته و خبر نداشته! اين هواپيما مك دونالد داگلاسه دوم اينكه تاخير تابع قوانين بين الملليه. روي بليط شرايطش درج شده. مسافران مي تونستند همون اول پولشونو كامل پس بگيرند. حالا كه صبر كردند و سوار شدند پس ديگه اين حركتا دلقك بازيه. شرايط تاخير هم مي تونيد يه سرچ بزنيد و بنويسيد. بهتره به عنوان يه رسانه الكي به يه حركت بي پايه و اساس جو نديد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس