سردار محمدرضا نقدی گفت: این خطاها نشان داد که آقای ظریف نمی دانند نماینده چه ملت و نماینده چه عظمتی هستند و ایشان با این کارها توانایی خود را در دفاع از حقوق ملت ایران به شدت زیر سوال بردند.

 به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، گفت: آقای ظریف ظاهرا نمی داند نماینده چه ملت و چه عظمتی است، ایشان باید رسما به خاطر حرکت های ناپسند اخیر از ملت ایران عذرخواهی کند.

سردار نقدی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد سفر وزیر امور خارجه به پاریس در روزهایی که دولت آن کشور رسما از توهین به پیامبر حمایت می کند چیست، اظهار داشت: بنده تا حالا سعی کرده ام در خصوص وزارت امور خارجه اظهار نظر نکنم تا موضع ایشان در مذاکرات را تضعیف نکرده باشم ولی بعضی اشتباهات، دیگر قابل تحمل نیست و به صراحت می گویم که آقای ظریف از چشم و نظرم افتاد.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: با حرف هایی که در مورد ایشان به من گفته بودند، تصور می کردم ایشان فرد فرهیخته، باوقار و دیپلمات کارکشته ای است اما ناشی گری های اخیر اثبات کرد که اگر بخواهیم با خوشبینی اظهار نظر کنیم، باید بگوییم ایشان متاسفانه الفبای دیپلماسی را هم رعایت نمی کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایشان قبلا خطاهای فاحشی داشتند، ادامه داد: از جمله این خطاها بیان این مطلب بود که آمریکا می تواند با یک موشک، توان دفاعی ما را از بین ببرد و حرف نادرست دیگر این که امنیت ایران محصول مذاکرات است و حرف های نادرست دیگری که هیچ سیاستمدار تازه کاری هم حاضر نیست در حین مذاکره با حریف چنین امتیازاتی را به طرف مقابل بدهد، چه رسد به اینکه حریف دشمن خونی ملت ایران باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون این خطاهای فاحش را به حساب اشتباه ایشان گذاشته و حمل به صحت می کردیم، ابراز داشت: تکرار این ناشی گری ها و خطاهای فنی نشان داد که باید در برآوردمان تجدید نظر کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج قدم زدن با وزیر خارجه خبیث آمریکا در خیابان و نشان دادن صمیمیت با دشمن بشریت را حرکتی کاملا غلط و ناپسند دانسته و گفت: قدم زدن در خیابان های بروکسل زیر پا گذاشتن خون شهدا بود.

وی تاکید کرد: کار خیلی زشت تر و غیر قابل بخشش تر، سفر به پاریس در همان روزی است که نخست وزیر فرانسه کاریکاتور توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) را جلوی دوربین ها در دست گرفته و نمایش می دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان کرد: این خطاها نشان داد که آقای ظریف نمی دانند نماینده چه ملت و نماینده چه عظمتی هستند و ایشان با این کارها توانایی خود را در دفاع از حقوق ملت ایران به شدت زیر سوال بردند.

سردار نقدی در پایان این گفتگو بیان داشت: در این زمینه هیچ توضیح و توجیهی پذیرفته نیست و تنها راه اعاده ی حیثیت، عذرخواهی رسمی از ملت و تعهد به عدم تکرار چنین رفتارهایی است. البته ملت ایران نمی گذارند تصویر دروغین که می خواهند از ایران در دنیا نمایش دهند جا بیفتد؛ روز 22 بهمن ملت ایران تصویر واقعی خودش را با شعار لبیک یا محمد (ص) و مرگ بر آمریکا به نمایش خواهد گذاشت و دنیا خواهد دید که ملت ایران با همان صلابت جلوی آمریکا ایستاده و حقش را خواهد گرفت.
منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 34
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    عجب بابا اینورشو درست میکنی اونور خراب میشه
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    حرف زدن ربطی به خون شهدا نداره که. ما وهابیت نیستیم که با حرف زدن مخالف باشیم. حالا یه راه حرف زدن اینه که با قدم زدن حرف زده بشه. زشته این رفتارها و این حرف ها. آقای جوادی آملی: اینکه ما با 5+1 مذاکره میکنیم به حرمت خون شهداست. (منبع این حرف همین مشرق بعد از مذاکره اول)
  • ناشناس ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    شهدا ما با میگ و کلاش و کاتیوشاو اسکاد و دوشکا و دینار شهد شدند
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    الان ضربه ای که از فرانسه و انگلیس و عربستان و اسراییل می خوریم کمتر از امریکا نیست چاکه اونها به هیچ ااصول انسانی هم پایبند نیستند. اکگر امریکا با سیاست و تحریم به ما ضربه م زند اونها با تیغ بار به ما نگاه می کنند . چرااضهار دوستی و گاهی برادری با انها اشکال ندارد و چرا روسیه وقتی با شرنوشت ما معامله می کند باز هم اشکال ندارد.
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    روابط با کشورهای دیگه وآمریکا عادی شده تحریم ها برداشته شده پیام تبلیغاتی پیاده روی ظریف ،همه چی آرومه...چقدر تبلیغ ونمایش
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    مشرق شماها هر وقت وزیر خارجه شدید پیاده روی نروید
  • فرجی ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    اقای نقدی برخی به بهانه مذاکرات حاضرند تمامیت اسلام راتاریخ گذشته قلمداد کنندمجلسی ها منتظر چه هستند یک عده هم به نام اصلاح طلبی حاضرند یک شبه فاتحه اسلام را بخوانند اینجا ایران است مرکز حکومت قائم ال محمد ما اجازه دهان کجی به مسئولین غربزده رانخواهیم داد لبیک یاخامنه ای
  • مهدی ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    دیروز: گپ زدن امروز: قدم زدن فردا : فالوده خوردن پس فردا : ... پس کی تحریم ها برداشته می شود؟
  • مهدی ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    دیروز: گپ زدن امروز: قدم زدن فردا : فالوده خوردن پس فردا : ... پس کی تحریم ها برداشته می شود؟
  • سرباز وطن ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    درود بر تو سردار مرگ بر امریکا جانم فدای ایران جاوید ایران
  • ریاستی ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    اونایی که میگن شهدا با سلاحهای روسی شهید شدند ازشون توقعی نیست چون نمیدونند اواکس ومیراز وسوبراتاندارد وسوبر فرلون وتوبهای اطریشی وفرانسوی مال کدوم کشوری هست .البته نه به سن وسالشون میخوره ته اطلاعاتشون کافیه.فقط بهتره بدونند که هر اتفاق توی این منطقه برمیگرده به انگلیس مکار اسراییل کودک کش وامریکای شیطان
  • کریمی ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    ایکاش همه مسئولین ما در کار خود توانایی قدرت و سلامت ظریف را داشتند... ایکاش دوستان می فهمیدند اگر حرف مفیدی ندارند مجبور به اظهار نظر که نیستند..
  • افشین تهران ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    الان کدوم ورش درست شده؟؟؟؟اینکه ما صنعت هسته ای رو نیمه تعطیل کردیم و ذخایر اورانیوم 20درصدمون رو خاکستر کردیم وتحریمها بیشتر شد رو درست شده میگی؟؟یا اینکه توطئه قیمت نفت اونو از اب معدنی ارزونتر کرده رو میگی درست؟؟
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    حرف زدن موقعیت مناسب میخواد وقتی به هویت و فرهنگ و دین و ناموس و اعتقاد و ... که همش رو از پیامبرت داری داره توهین میکنه باید تو باید بری واسه مذاکره برای اموال خودت که بلوکه شده؟ بله ما هم طرفدار گفتگو هستیم اما بعد از عذرخواهی فابیوس و ظریف
  • افشین تهران ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    کسی منکر مذاکره کردن و پالمال شدن خون شهدا نیست اما رفاقت با دشمن خونی ملت ایران که از هر کاری برای نابودی نظام و مردم ایران رویگردان نیست نتنها پایمال کردن خون شهداست بلکه ننگی بزرگ برای ایران هست.لازم نیست این مذاکرات رو در خیابان و درحال قدم زدن و خندیدن انجام بدن.شما واقعا همین اندازه که نوشتت نشون میده ساده هستی و مسائل رو ساده میبینی یا ما رو ساده حساب کردی؟؟؟ایا لازم بود در روزیکه به پیامبر ما توهین میشه و کارکاتور انو مردک خبیث انگل جلوی خودش رو به دوربین میگیره به اون کشور سفر کرد؟؟حاصلش چی بود؟؟این مسئله جناحی نیست که بخوایم به هم دهن کجی کنیم این اعتقاد یک ملت و یک امت بود که در مقابل دنیا ازش گذشتن و کلاه بی غیرتی رو بر سر همه گذاشتن.
  • افشین تهران ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    این منطق نیست بی غیرتی هست که شما جوابی براش ندارید.ما وزیر خارجه نمیشیم اما به نماینده ای رای میدیم که شهامت استیضاه اینجور وزرا رو داشته باشه.
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    باج دادن به دشمن و مذاکره ای که باعث بشه اقتدار ایران زیر سوال بره به خون شهدا مربوطه
  • افشین تهران ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    خودشونهم باورشون شده همه چی ارومه.تحریمها که کم نشد بیشتر هم شد و ما همه چیزمون را دادیم تا اندکی از پول خودمون رو قسطی بهمون بدن!!!!
  • هادی ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    دم بسیجیا گرمباز هم بسیجیا خط شکنی کردند کاش همه مسوولین موضع گیری کنند اختیار ممکلت افتاده دست افرادی که الفبای دیپلماسی رو نمیدونن
  • ناشناس ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    مشرق جان حجت الاسلام مهدی طائب در رابطه با علی مطهری و بنی صدر و رفراندوم مطالب قابل توجهی مطرح کردند در سایت انتخاب بود شما هم برای استفاده کاربران میتوانید منتشر کنید.
  • محمد ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    نسبت دادن اینگونه حرفها به وزیر خارجه بسیار خطرناک است درزمانی که ایشان درحال پیداکردن راه حلی برای پایان تحریمها است به ایشان اتهاماتی در حد خیانت وارد میشود باز هم خدارو شکر رهبر عزیز اینگونه فکر نمیکنند ود یکی از جلساتی که با مسولین وازرت خارجه داشتن نظر ایشان همسو با نظر مردم ومنافع ملی بود
  • اکبری ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    یعنی در شرع مقدس حرف زدن هنگام پیاده روی گناهه وزی ر پا گذاشتن خون شهدایی است که در هر صورت مدافع منافع ملت بودند خوابیده یا ایستاده یا نشسته درود بر شهدا.درود بر ظریف مدافع حقوق ملت
  • علی ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    حرفات خیلی مزحک و بی سر و تهه
  • حسين ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    بسکه اين همه سال طرف‌هاي گوناگون آمدند و آقايان به محض مهمان يک چايي شدن بار و بنديلي برايشان بستند و رفتند تصور مي‌کنند که اصولا هم اگر با کسي گفتگويي سر بگيرد جداي از تلاش هر دولت براي تامين منافع ملي، بناست جيب طرف گفتگو را پر کنيم يا از اصول خود عدول کنيم قياس به مصداقي نيست اما نبي (ص) از پشت پرده با مشرکان مکي گفتگو کرد؟ آقاي ظريف و همکارانش از پيامبر حتما بالاتر نيستند، شايد کارگزاران شيطان بزرگ بدتر از دشمنان معاصر پيامبر باشند
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    چه عب بالاخره یکی جلوی ظریف ایستاد! ظریف خیال میکنه مملکت
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    قدم زدن و ... هرگز
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    الحمدالله که هر هفتاد میلیون نفر مردم ایران این حق را دارن که به دولت خط و بدن و خودشونو رئیس دولت بدونن. شکر!
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    روس‌ها شمشیر رو از رو بستن و صراحتا به ما ضربه زدن ولی انگلیس و آمریکا از پشت پرده خیانت می‌کنن.
  • ایرانیم ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    0 0
    طبق گفته حضرت علی (ع): ملعونست کسی که درکشورخودش آب وخاک باشد وچشمم به دست دیگران باشد.... هیهات من الذله
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    0 0
    کری چندان هم با اسرائیل رابطه خوبی نداره. اگه ترس ناشی از تسلط صهیونیستها بر امریکا نباشه چیزهای دیگری از خیلی از آمریکایی ها میبینین. البته سفر آقای ظریف نابجا بود. حداقل میتونست یه کتاب به زبان فرانسه یا انگلیسی از مکارم اخلاقی پیامبر اکرم ص با خودش ببره به اینا بده بدونن حداقل به کی دارن توهین میکنن.
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    0 0
    من به عنوان یک بسیجی که در دوعملیات محرم ووالفجر 4 شرکت داشتم از ظریف حمایت میکنم .لطفا اگر انصاف دارید نظرات ما را هم منتشر کنید.درود برروحانی که چنین وزیرخارجه ای انتخاب کرد .
  • اقتدار ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    0 0
    رفتار و المان ديپلماسي بايد قدرتمند و قاطع باشد ...در چهره آقاي ظريف و در فرمت آن ، برش و قدرت ديده نمي شود...
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    0 0
    الله اکبر
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    0 0
    مشرق کنترل کن اشرار ریختن توی سایت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس