تیم‌های ژاپن و عراق با برتری مقابل حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا صعود کردند تا ترکیب 8 تیم نهایی جام شانزدهم تکمیل شود.

گروه ورزش مشرق، تیم‌های ژاپن و اردن از ساعت 12:30 امروز (سه شنبه) در ورزشگاهMelbourne Rectangular   شهر ملبورن به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود سامورایی‌ها به پایان رسید. (جزئیات و اطلاعات کامل دیدار ژاپن - اردن)


گل‌های این دیدار را کیوسکه هوندا در دقیقه 24 و کاگاوا در دقیقه 86 وارد دروازه اردن کردند. (خلاصه فیلم دیدار ژاپن - اردن)

صعود مقتدرانه سامورایی‌ها/ عراق به ایران رسید +جدول

نیمه اول

دقیقه 7: بازیکنان تیم ژاپن در یک حرکت تیمی موفق شدند دروازه اردن را باز کنند اما داور به علت خروج توپ از خط عرضی گل سامورایی آبی را مردود اعلام کرد.

دقیقه 24: فشار ژاپن برای باز کردن دروازه اردن ادامه داشت و این بار اشتباه دروازه‌بان اردنی در دفع توپ یک موقعیت مناسب ایجاد کرد تا کیوسکه هوندا برای ژاپنی‌ها گلزنی کند.

صعود مقتدرانه سامورایی‌ها/ عراق به ایران رسید +جدول

نیمه دوم

دقیقه 46: ژاپنی‌ها که برنده نیمه نخست این دیدار بودند نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند. حمله سریع آبی‌پوشان ژاپنی موقعیت خطرناکی را روی دروازه اردن ایجاد کرد اما دروازه‌بان این تیم با خروج به موقع مانع گلزنی اوکازاکی شد. البته مهاجم ژاپن در این صحنه وقتی به توپ نرسید روی عامر شافی، دروازه‌بان اردن خطا کرد و روشن ایرماتوف هم به اوکازاکی کارت زرد نشان داد.

دقیقه 70: بازیکنان ژاپن یک بار دیگر تا آستانه باز کردن دروازه اردن پیش رفتند اما شوتی را که روانه دروازه شده بود، شافی دفع کرد.

دقیقه 86: حرکت موتو از سمت چپ و پاسی که این بازیکن داخل محوطه جریمه داد با ضربه کاگاوا همراه شد و اشتباه شافی در مهار توپ دروازه اردن را برای بار دوم باز کرد.

صعود مقتدرانه سامورایی‌ها/ عراق به ایران رسید +جدول

تیم ژاپن با این پیروزی و صدرنشینی در گروه D باید در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها به مصاف امارات برود.


درصد گردش توپ در مناطق زمین (ژاپن - اردن)

صعود مقتدرانه سامورایی‌ها/ عراق به ایران رسید +جدول

به گزارش مشرق، در دیگر دیدار این گروه تیم‌های عراق و فلسطین در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 (به‌ وقت ایران) و در ورزشگاه کانبرا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2  بر صفر به سود عراق به پایان رسید. (جزئیات و اطلاعات کامل دیدار عراق - فلسطین)

یونس محمود دقیقه 48 و احمد یاسین دقیقه 88 برای عراق گلزنی کردند. (خلاصه فیلم دیدار عراق - فلسطین)

عراق با این پیروزی 6 امتیازی شد و با توجه به شکست اردن مقابل ژاپن راهی مرحله مرحله یک چهارم نهایی شد تا در این مرحله حریف تیم ملی ایران شود. فلسطین نیز با 3 شکست به کار خود پایان داد.

دیدار ایران و عراق ساعت 10 صبح روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.



جدول رده‌بندی گروه D
ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 ژاپن 3 3 0 0 7 0 7 9
2 عراق 3 2 0 1 3 1 2 6
3 اردن 3 1 0 2 5 4 1 3
4 فلسطین 3 0 0 3 1 11 -10 0



درصد گردش توپ در مناطق زمین (عراق - فلسطین)

صعود مقتدرانه سامورایی‌ها/ عراق به ایران رسید +جدول


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دکتر صدرا ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    ژآپن مثل آب خوردن برعکس پیش بینی کارشناسان آماتور ایرانی در صداوسیما و سایت های ورزشی اردن رو برد.. ایران بدشانسی بزرگی آورد به عراق خورد چون به شدت تیم جوان و دنده ای هست که برای تیم پیر ایران و نکونام و تیموریانی که در تمام استارت ها و کورس ها در این چند بازی اخیر کم آوردن دچار مشکل میشه
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    يعني اگر به ژاپن مي خورد خوش شانسي آورده بود؟ چرا پرت و پلا مي گوئيد ؟
  • راست گو ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    امیدوارم به عراقی که در حال جنگ با داعشه و نصف کشورش جنگ هست و یه کشور جنگ زده هست که هنوز تحریم هاش کامل لغو نشده و مهاجمش بدون تیم هست نبازیم وگرنه دیگه بهانه های در اصل ماست مالی که ما تحریم هستیم و تدارکات ضعیف بود برای ماست مالی رو نمیشه آورد
  • سیروان ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    اتفاقا اینجوری ها هم نیست..... تیم تیمی یکدسته که اگه به قول آقای صدرا تیموریان و نکونام سن و سالی ازشون گذشته باشه هم به علت یکدستی و هارمونی موجود در تیم این قضیه اتفاقا مثبت عمل میکنه و موجب قدرت بیشتر تیم ایران میشه ... یادتون باشه که کشتی ایی که تماما از فولاد باشه قرق شدنیست....درود بر ایران و ایرانی
  • دکتر صدرا ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    پرت و پلا رو یه مشت کارشناسی میگن که از افغانستان و کویت هم به قول فردوسی پور برای نظر دادن پیشنهاد ندارن زیر آماتور هستن بعد میشین داخل برنامه زنده میگن اردن با این بازی که جلوی فلسطین کرد ژاپن رو می بره!! سطح بازی استرالیا از ژاپن هم بهتره!!!! من دیگه نه بازی های کند ترین دفاعی ترین و بزن زیرش ترین تیم مسابقات ایران رو نگاه می کنم نه تحلیل های آماتوری این حضرات رو مایه خجالت آسیا شدیم...فوتبال رو هم کردیم ضد فوتبال این تیم قطعا اگر جلوی عراق در بازی یا پنالتی حذف نشه به کره در بازی بعد بخوره حذفه ...بعد میگه ایران در فینال هست!!
  • ناشناس ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    کی روش در تیم ایران جوان گرایی کرده و ما مثل آب خوردن عراق را خواهیم برد انشاءالله .
  • reza ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    تیمی که بخواد قهرمان بشه نباید به این فکر کنه در مرحله بعد با چه تیمی روبرو میشه.باید این توان رو داشته باشه بتونه همه تیمها رو شکست بده.اگه به امید قضا و شانس بخواد قهرمان بشه مثل چندین سال گذشته باید دست خالی برگرده..
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    واقعا وقتی از فوتبال چیزی نمیفهمید چرا الکی میاید نظر میدید؟!!! آندو بدون شک موثرترین بازیکن ایران تا اینجای کار بوده که نه تنها در تمام گلها نقش اول و کلیدی داشته بلکه با جنگندگی و توپ گیری و تخریب بازی و بازیسازی و تاکتیک حریفان راه برد رو برای تیم ما هموار کرده بطوریکه دژاگه با فراقت بال بیشتری در بخش حمله شرکت داره.
  • نا شناس ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    هوشنگ؟؟؟؟
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    امیدوارم به عراقی که در حال جنگ با داعشه و نصف کشورش جنگ هست و یه کشور جنگ زده هست که هنوز تحریم هاش کامل لغو نشده و مهاجمش بدون تیم هست نبازیم وگرنه دیگه بهانه های در اصل ماست مالی که ما تحریم هستیم و تدارکات ضعیف بود برای ماست مالی رو نمیشه آورد
  • abbas ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    اولا اقایون باهوش تیم های اسیا همه در سطح همن وگرنه احتمال حذف شدن ژاپن تو مرحله گروهی و یا اول نشدن کره یا خود تیم ما تو گروهمون نبود .توی اسیا همه میتونن قهرمان بشن .فقط با یه کمی شانس .مثلا اگه عراق به ژاپن پنالتی نمیداد اونا صد سال سیاه گل نمیزدن.این اسیا که این همه بحث نداره .تیم ما هم اندازه همه تیم ها شانس داره .مثل ژاپن یا عراق یا حتی چین
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    چرند نگو لطفا ژاپن داخل بازی عراق 3 بار به تیر زد فقط

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس