همرزم سردار شهید "محمدعلی الله دادی" می‌گوید: شهید الله دادی در بحث آتش نبوغ بسیاری داشت و اسرائیلی‌ها به شدت از آتش حزب الله هراس دارند به همین جهت این رژیم جعلی هدفمند ایشان را ترور و شهید کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سرهنگ سیدمحسن میربهرسی از دوستان و همرزمان سردار شهید محمدعلی الله دادی اظهار داشت: من از اوایل جنگ با این سردار بزرگوار آشنا شدم. آن وقتی که تیپ 41 ثارالله به لشکر ارتقا یافت، با وجود اینکه از بومی‌های کرمان نبودم به این لشکر رفتم. فرمانده این لشکر قاسم سلیمانی بود. من و سردار الله دادی در یگان ادوات بودیم و تا پایان جنگ و بعد از جنگ دوستی ما ادامه یافت.

وی افزود: پس از اینکه سردار زندی نیا در عملیات کربلای 5 در سال 65 به شهادت رسید، محمدعلی فرمانده تیپ ادوات لشکر شد. پس از جنگ همراه با هم و با سردار قاسم سلیمانی در انتفاضه‌ی عراق بودیم.

میربهرسی خاطرنشان کرد: سال 70 که تیپ ذوالفقار سیرجان تشکیل شد، شهید الله دادی جانشین این تیپ شد و من مسئولیت اطلاعات و عملیات را به عهده گرفتم. ما علاقه داشتیم همیشه با هم کار کنیم و پس از پایان جنگ نیز رابطه‌ی دوستی و کاری‌مان حفظ شد.

وی ادامه داد: ما با هم بودیم تا اینکه ایشان به تهران رفتند و پس از آن فرمانده تیپ الغدیر شدند و وقتی که جریانات داعش پیش آمد به عنوان مستشار به عراق و سوریه عزیمت کرد تا از تجاربش در مقابله با تکفیری‌ها استفاده شود.

نماز اول وقت و تبسم همیشگی

میربهرسی با بیان اینکه من و این شهید بزرگوار خیلی اوقات با هم بودیم، به تشریح ویژگی‌های اخلاقی شهید الله دادی پرداخت و گفت: ایشان به نماز اول وقت بسیار مقید بودند. من به یاد دارم که با محمدعلی در جاده بودیم و وقت نماز ایشان ماشین را کنار جاده پارک کرد و با هم به نماز ایستادیم.

وی تاکید کرد: ویژگی دیگر این شهید تبسم همیشگی بود. محال است از کسی درباره‌ی ایشان بپرسید و از تبسم‌ش برای شما نگوید.

میربهرسی بیان کرد: این‌گونه تصور می‌شود که مردان جنگ ظاهر و روحیه خشنی دارند اما این شهید روحیه‌ی به شدت لطیفی داشت. من کمتر دیدم که از دوستان ناراحت و دلگیر باشد. قدرت جاذبه‌ و روحیه‌ی جذب کردنش فوق العاده بود. برخی با آن نگاهش جذب می‌شدند. یکی از دلایلی که در لشکر ثارالله ماندگار شدم، مهربانی و محبت ایشان بود.

ماجرای خوابی که قاسم سلیمانی گفت پشت سر الله دادی باید برویم

وی در ادامه با بیان اینکه دو شب پیش وقتی خبر شهادت این سردار را شنیدم، شب تا صبح خوابش را می‌دیدم، اظهار داشت: سردار الله دادی یک نابغه بود و من با نبوغ او زندگی کردم. حتی آن شب که خبر شهادتش را شنیدم، خواب نبوغش را دیدم. خواب دیدم خندقی کنده شده بود و آب در آن بود. حاج قاسم سلیمانی و محمدعلی با همدیگر درباره‌ی عبور از این خندق و نحوه حمله به دشمن بحث می‌کردند. قاسم سلیمانی برگشت و به نیروها گفت: آقای الله دادی درست می‌گوید و باید پشت سرش برویم.

میربهرسی بیان داشت: نبوغ ایشان من را در خواب هم رها نمی‌کرد. محمدعلی در بحث اجرا، تمرکز آتش و تهیه آتش فوق العاده ماهر بود. به تاریخ که مراجعه بکنیم لشکر ثارالله به عنوان لشکر همیشه پیروز شناخته می‌شود و دلیل آن اجرای خوب آتش بود که شهید الله دادی در این قضیه نقش بسیار مهمی داشت.

وی با بیان اینکه الله دادی همواره در حال مبارزه بود و وقتی از جنگ خارج شد، میدان جهاد را ترک نکرد، اظهار داشت: او خیلی زود از میان ما رفت. او زمینی نبود و آسمانی بود.

میربهرسی در پایان از طواف پیکر ایشان در حرم زینبیه در روز گذشته خبر داد و گفت: نبوغ شهید الله دادی باعث شد که اسرائیلی‌ها ایشان را به شهادت برسانند. همان‌طور که می‌دانید اسرائیل از آتش حزب الله هراس دارد و این رژیم جعلی هدفمند ایشان را ترور و شهید کرد. شهید الله دادی در مقابله با داعش نیز در بحث آتش بسیار نقش داشتند و شهادت ایشان بوسیله رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که حامی اصلی داعش و النصره، اسرائیل است.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    RUHEHSH SHAD
  • بهمن ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    روحش شاد.اسرائیل بداند فرزندان دیگر روح الله وسیدعلی پرچم شهیدالله دادی راتانابودی کامل رژیم منحوس کودکش زمین نخواهند گذاشت. الله اکبر،الله اکبر،الله اکبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس