کد خبر 381711
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱

قراردادهای 12 هزار تومانی باشگاه راه آهن با 5 بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل با گزارش سازمان لیگ برای رسیدگی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارجاع شد.

به گزارش مشرق، علی اکبر محمدزاده رییس کمیته اخلاق فدارسیون فوتبال روز سه شنبه در پاسخ به این سئوال که آیا گزارشی از وقوع تخلفات احتمالی در نقل و انتقالات نیم فصل به کمیته اخلاق رسیده است یا خیر؟ گفت: سازمان لیگ تنها گزارشی که از نقل و انتقالات به کمیته اخلاق ارسال کرده، موضوع موسوم به قراردادهای 12 هزار تومانی راه آهن با چند بازیکن است.

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال افزود: براساس گزارش ارسال شده از سوی سازمان لیگ، لطیفی مربی راه آهن و چند بازیکنی که با این تیم قرارداد 12 هزار تومانی امضا کردند، احضار شدند.

محمدزاده اضافه کرد:درجلسه کمیته اخلاق، سوابق این بازیکنان وتیم های که قبلا در آنها بازی می کردند مورد بررسی قرار می گیرد.

**عیسی اندوی مشکل برای بازی کردن ندارد

رییس کمیته اخلاق درباره پرونده عیسی اندوی گلر سنگالی جدید تراکتورسازی که حجت الاسلام علیپور اعلام کرده بود وی مجوز بازی ندارد گفت: گزارشات متنابهی دراین باره به کمیته اخلاق رسید و مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: نظر کمیته اخلاق این است که عیسی اندوی مشکلی برای بازی کردن در تراکتور ندارد.

بعد از شکست تراکتورسازی در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان رسول خطیبی به خاطر عملکرد ضعیف حامد لک او را از تیم کنار گذاشت. باشگاه تراکتورسازی برای جذب یک دروازه بان مطمئن سراغ گزینه های خارجی رفت و در نهایت این تیم با عیسی اندوی دروازه بان سنگالی به توافق رسید.

این دروازه بان سابقه حضور در ذوب آهن را دارد و بعد از گلهایی که در مسابقه آخر ذوب آهن برابر فولاد دریافت کرد و منجر به قهرمانی استقلال شد ایران را ترک کرد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس