هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: عصبانی بودیم چون می‌خواستیم امارات را شکست دهیم.

به گزارش مشرق، آندرانیک تیموریان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل امارات اظهار داشت: از تماشاگران تشکر می کنم که ما را حمایت کردند ما مستحق برد بودیم. موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم. خدا را شکر که صدرنشین گروه شدیم و قرار است با عراق بازی کنیم. (هنوز حریف قطعی ما مشخص نشده است).

وی در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: فوتبال لذتش به تماشاگران است بدون این افراد محترم لذتی در فوتبال نیست.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه بازیکنان در نیمه دوم عصبی بودند گفت: ناراحت و عصبانی بودیم به این دلیل که می‌خواستیم پیروز شویم می‌دانستیم چه می‌خواهیم و برای رسیدن به هدفمان تلاش کردیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رحمن ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    آقای هافبک چرا میانه زمین ایران اینقدر در سه بازی خالی است .دوم چرا یار گیری ندارید و تیم مقابل بدون مانع پاسکاری می کنند .سوم اینکه بازی بدون توپ شما واقعا سوال بر انگیز است خسته اید یا خدای ناکرده تنبل شده اید؟
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    این تیم به جایی نمیرسد و واقعا فوتبال خوبی بازی نمیکند. تمام مدت بازی دفاع کردن مقابل امارات و قطر و گل زدن روی حرکات ایستگاهی یا ضد حمله چیزی نیست که به آن ببالیم. بچه ها در دفاع خیلی خوب همدیگر را پوشش میدهند ولی در حمله طوری رفتار میکنند که انگار حمله گروهی بیهوده است و میدانند بزودی توپ را ازدست خواهند داد. این تیم اصلا برای حرکت از دفاع و ساختن بازی رو به جلو برنامه ندارد. فقط توپها را سانتر میکنند جلو شاید یکنفر با آن خلاقیتی بکند. علت نتیجه ضعیف همه بردها هم همین است. این تیمی نیست که کره را 2-6 بزند یا ژاپن را سه هیچ.
  • هوادار ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    برادر رحمن . . . شما یا بازیهارو درست تماشا نکردین ، یا چندان از فوتبال سر در نمیارید و یا از اون دسته انسان هایی هستید که کلا درگیر خود کم بینی هستند . هافبک ایران خالی بود؟؟؟؟ اولا تنها انتقادی که به تیم کیروش وارده ، بحث بسته بازی کردن و تجمع تو نیمه زمین خودیه . در معمولی ترین حالت ، فورواردا و وینگرهای ما هم یه پست عقب میانو عملا در نقش بازیکن میانی ظاهر میشن ، یعنی ما با 6 هافبک بازی میکنیم ، اونوقت شما می فرمائید خالیه!!؟ ثانیا ، آندو تو هر 3 بازی جزو بهترین ، موثر ترین و خصوصا دونده ترین بازیکنای ایران بوده ، که از پشت هیجده خودی تا هیجده حریف ، تمام زمین و پوشش میداد . تو 4 گل ایران آندو 2 تا پاسه گل داده و تو 2 گل دیگه هم نقش مستقیم داشته . در یه جمله آندو ، عالی . . . اگر انتتقادی هم وارد باشه ، کم و بیش به جواد نکونامه ، که به خاطر دوندگی کم ،ذعدم دخالت جدی تو درگیری های وسط زمین و پرس ، بار بیشتری رو دوش آندو میزاره ، باعث ایجاد فشار مضاعف رو دوش تیموریان میشه و خستش میکنه . . . تو این بازیها به هر بازیکنی انتقاد میشد ، جای بحث داشت ، جز آندو تیموریان . گاها انصاف هم خوب چیزیه . . .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس