کد خبر 381452
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس تأکید کرد که این تیم مانند نیم‌فصل اول لیگ برتر دیگر گل‌های بد و عجیب و غریب نمی‌خورد.

به گزارش مشرق، نادر باقری در مورد اردوی پرسپولیس در کشور امارات اظهار داشت: اردوی خوبی را برگزار کردیم و واقعاً یک هفته بدون هیچ مشکلی فقط تمرین کردیم. این اردو باعث شد تا به هماهنگی بیشتری برسیم.

وی درباره وضعیت دروازه‌بان‌های پرسپولیس در اردوی رأس‌الخیمه خاطرنشان کرد: دروازه‌بان‌های پرسپولیس در تمرینات هیچ مشکلی ندارند، حتی در نیم‌فصل اول هم هیچ مشکلی در تمرین وجود نداشت اما در بازی‌ها اتفاقاتی پیش می‌آمد که غیرقابل پیش‌بینی بود. البته همان موقع هم بیشتر بدشانسی در گل خوردن پرسپولیس نقش داشت تا مسائل فنی.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس ادامه داد: خیلی از گل‌هایی که پرسپولیس در نیم‌فصل اول دریافت کرد عجیب و غریب بود اما می‌توانم قول بدهم که در نیم‌فصل دوم مانند نیم‌فصل اول دیگر گل‌های عجیب و غریب نمی‌خوریم.

باقری در خصوص اینکه عنوان می‌شود حمید درخشان و پیام صادقیان در اردوی رأس‌الخیمه با هم دعوا کرده‌اند، گفت: اصلاً دعوایی در کار نبود، صادقیان به علت بیماری دو جلسه با تیم تمرین نکرد اما چون جوان است و دوست دارد بازی کند روز بازی با بنیادکار توقع داشت به میدان برود ولی با صلاحدید کادر فنی این اتفاق رخ نداد.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس تا ساعات اولیه بامدادی سرگرم اینترنت و صفحات اجتماعی بوده‌اند، عنوان کرد: تا آنجایی که من دیدم سیستم «وای‌فای» هتل محل اقامت ما اصلاً خوب نبود و حتی نمی‌توانستیم با خانواده‌های‌مان تماس بگیریم.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در مورد انتقاد‌های بازیکنان این تیم به مسئله لباس سرخپوشان در اردوی امارات اظهار داشت: از اول فصل پرسپولیس مشکل لباس دارد، شرکت ماکرون در تأمین لباس‌های تیم ضعیف عمل کرده و همه می‌دانند که ما برای تمرین از برند آل‌اشپورت استفاده می‌کنیم.

باقری ادامه داد: البته در اردوی امارات نماینده ایتالیایی شرکت ماکرون با مسئولان باشگاه جلسه ای داشت که طی آن مشکلات موجود برطرف شد. به غیر از این مسئله فقط روزهای اول کمی از نظر زمین به مشکل خورده بودیم که این موضوع هم با دخالت و هماهنگی کادر فنی و مدیریت باشگاه برطرف شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس