نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی حکمی محرمانه دستور داده تا اطلاعات مربوط به پرونده غرامت به ایران در رابطه با اموال شرکت نفت ایران که در زمان رژیم شاه به اسرائیل واگذار شده بود، منتشر نشود.

ورودنتانیاهو به پرونده بدهی نفتی اسرائیل به ایران
به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم صهیونستی طی حکمی محرمانه دستور داده است اطلاعات مربوط به پرونده غرامت دادن به ایران در رابطه با اموال شرکت نفت که  در زمان رژیم شاه به اسرائیل واگذار شده بود را منتشر نکنند.

جمهوری اسلامی ایران برای دریافت غرامت از رژیم صهیونیستی در رابطه با اموال شرکت نفت ایران که در زمان رژیم شاه به اسرائیل واگذار شده بود، به محاکم بین‌المللی رجوع کرده است و تاکنون تمامی دادگاه‌های بین‌المللی به نفع ایران رأی صادر کرده‌اند.

 بنیامین نتانیاهو در دستوری محرمانه خواسته است تا اطلاعات مربوط به این پرونده و داوریهای بین المللی به دلیل « احتمال آسیب به امنیت و راوبط خارجی» این رژیم منتشر نشود.

ورود نتانیاهو در این پرونده زمانی صورت گرفته که یک وکیل  اسرائیلی در دادگاهی خواستار ارائه اطلاعات درباره آن می شود، اما با درخواست وی مخالفت می شود.

رژیم صهیونیستی قبل از وقوع انقلاب اسلامی محموله ای نفت از حکومت وقت خریداری کرده بود که قیمت آن را نپرداخته بود.

در اواخر سال گذشته (2014) «کمیته بین‌المللی داوری» در ژنو، در حکمی، رژیم صهیونیستی را به پرداخت غرامت 50 میلیون دلاری به ایران محکوم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • شهیدزنده ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    حالا که نتانیاهو میخواهد مخفی بماند شما آن را برای مردم ایران آشکارکنید.
  • حسن ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    هی نتان زود باش پول ایرانو بده وگرنه جررررررررررت میدم.... افتاد؟
  • shar ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    نتن ياهو فيفتي فيفتي من و تو تقسيم ميكنيم ايرانش با من

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس