کد خبر 380974
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱

سوکت‌های USB جدید، پشت و روی شان یکی است و دیگر دغدغه شما را برطرف می کنند!

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، همه آنهایی که دو بار از سوکت های USB استفاده کرده باشند، حتما یکبار از این دو تجربه ناموفق بوده و سوکت USB را به اشتباه وارد کرده اند. اما حالا یک  شرکت این دغدغه را برطرف کرده است. تصویر بالا از سوکت جدید USB، احتمالاً هیجان‌ انگیز ترین کابلی است که در نمایشگاه CES ۲۰۱۵ عرضه شده است. این کابل USB پشت و رو شونده از نوع C USB ۳.۱ بوده و با عرضه آن در آینده، دیگر تلاش بیهوده و ملال‌آور برای جا زدن برعکس یک دیوایس USB به خاطره‌ها سپرده خواهد شد.

این سوکت به گونه ای طراحی شده که سرعتی تا Gbps ۱۰ داشته باشد و اگر به دستگاه‌های قدیمی‌تر متصل شود، می‌تواند به آسانی سرعت خود را به تناسب تنظیم و بهینه کند. این کابل‌ها باید به زودی وارد خط تولید شوند. سوکت‌های USB قدیمی‌تر که شما در طول چند دهه گذشته به آن علاقه داشته یا از آن متنفر بوده‌اید، مطمئناً برای یک مدت طولانی باقی خواهند ماند، اما دست کم امید ما به آینده و ظهور این پدیده خواهد بود!



مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: مجله مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    باور کن الان تنها دغدغه ی من حل شد اصلا دیگه مشکلی ندارم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس