خبرگزاري رويترز در گزارشي سراغ هافبک بعدي تيم ملي رفته است.

به گزارش مشرق، عمر عبدالرحمان بازیکن 23 ساله تیم امارات در جام ملتها خودش را به عنوان یکی از پدیده های جام و استعدادهای فوتبال کشورش نشان داده است.

هافبک باشگاه العین که در المپیک لندن هم بازی کرده، عنوان بهترین بازیکن تورنمنت خلیج فارس را هم در کارنامه اش می بیند و همین حالا بسیاری از باشگاههای اروپایی دنبال این بازیکن چپ پا هستند.

عبدالرحمن آنقدر بازیکن خوبی است که مهدی علی سرمربی امارات او را علیرغم مصدومیتی که داشته، به استرالیا آورده و او را در ترکیب ثابت تیمش هم قرار داده است.

سرمربی امارات درباره این بازیکن می گوید:" عمر یک بازیکن مستعد و یکی از بازیکنان اصلی تیم من محسوب می شود و از اینکه او توانست 90 دقیقه جلوی قطر بازی کنم، خیلی خوشحالم"

عبدالرحمان در پیروزی های تیمش مقابل قطر و بحرین تاثیرگذار بوده و به خوبی مهاجمان تیمش را تغذیه کرده است.

الکس براسک بازیکن سابق استرالیا که دو سال کنار عبدالرحمان در العین بازی کرده عقیده دارد که جام ملتها فرصت خوبی برای درخشش هافبک اماراتی است: عمر کار با توپ فوق العاده ای دارد و بهترین بازیکنی بوده که در کنارش بازی کرده ام. تا امروز کسی را ندیدم که مثل او اینقدر روی توپ مسلط باشد"

بازی بعدی امارات روز دوشنبه مقابل ایران است و امارات تمام تلاشش را می کند تا با گرفتن امتیاز از ایران، به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کند. قطعا امارات برای رسیدن به این هدف روی توانایی های عمر عبدالرحمان هم حساب ویژه ای باز کرده است.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس