سرمربی تیم ملی فوتبال قطر گفت: خط دفاع ایران بهتر از آن بود که فکر می‌کردیم در آینده باید بهتر کار کنیم که به اهداف خود برسیم.

به گزارش مشرق، جمال بلماضی پس از شکست مقابل ایران اظهار داشت: بازی خوبی بود بازیکنانم خوب بازی کردند استفاده این بازی‌ها را در آینده خواهیم بود.

وی در مورد اینکه چرا خط حمله تیمش نتوانست به گل برسد اظهار داشت: خط دفاع ایران بهتر از آن بود که فکر می‌کردیم در آینده باید بهتر کار کنیم که به اهداف خود برسیم.

وی تاکید کرد: هواداران بیشتر ایرانی باعث شد که روی عملکرد تیم ما تاثیر منفی بگذارد و نتوانیم آن طور که باید در زمین مسابقه بازی کنیم و خودمان را نشان دهیم. مطمئنم در آینده می‌توانیم از اشتباهات درس گرفته و موفق‌تر به رقابت‌ها به میدان برویم.

وی یادآور شد: اگر به قطر بازگردم نخستین حرفی که به هواداران خواهم زد این است که در آینده بیشتر تیم را حمایت کنند و مورد تشویق خود قرار دهند. نیامدیم ببازیم دوست داشتیم به مرحله بعدی صعود کنیم. این تیم خوب بود اما باید بیشتر روی تیم کار کنیم و اشتباهات خود را کاهش دهیم و در آینده می تواند عملکرد به مراتب بهتری را از خود ارائه کند.

سرمربی تیم ملی قطر در خصوص اینکه چه بازیکنانی برای این تیم در جام جهانی 2022 می‌توانند به میدان بروند تصریح کرد: سوال خوبی بود. در قطر بازیکنان زیادی نداریم اما تیم زیر 18 سال قهرمان شده و می توانیم روی آنها حساب کنیم.

بلماضی در مورد اینکه چرا از خلفان کمتر در زمین استفاده کرده گفت: این بحث فنی بود اما باید بگویم تیم قطر در کل بعد از گلی که دریافت کرد کمی روحیه خود را از دست داد و نتوانستند آن طور که باید بازی کنند و به شرایط بازی بازگردند و در نهایت بازی را باختیم.

بلماضی در خصوص هواداران ایران تاکید کرد: طرفداران ایران با این تیم بودند و خیلی خوب توانستند پیش بروند و این موضوع تاثیر زیادی در عملکرد خوبشان در این جام داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • لالیگا ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    شما باید به تیمت برای این بازی خوب افتخار کنی گول ایران با اون لوک خوشانسش که مهره مار داره رو نخور کیروش از جام جهانی داره با همین سبک دفاع اتوبوسی و بزن زیرش و ضد فوتبال فقط شناسی می بره تمام آسیا هم فهیمده اینو
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    خدا یا هر چه زود تر اینو شفا بده
  • ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    خدا شفات بده عمو
  • ایرانی ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    ایران با اقتدار بازیهایش را می برد تا کور شود چشم بدخواهانی مانند شما.
  • ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    خدایا ولش کن بزار بهش بخندیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس