کد خبر 380309
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹

فرماندار دنا گفت: محور ارتباطی سی‌سخت به کریک و بیاره پس از 10 سال بازگشایی شد.

به گزارش مشرق، علی‌ تاج‌امیری صبح امروز در حاشیه آئین بازگشایی محور ارتباطی سی‌سخت به کریک و بیاره، اظهار کرد: این جاده یکی از راه‌های ارتباطی روستاهای اطراف به مرکز شهرستان دناست.

فرماندار شهرستان دنا با بیان اینکه احداث راه روستایی سبب توسعه سایر خدمات روستایی می‌شود، بیان کرد: جاده سی‌سخت ـ کریک و بیاره در واقع از محورهای ارتباطی جاده ترانزیتی یاسوج- اصفهان به شهر سی‌سخت است.‌

 تاج‌امیری با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید در رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته، یادآور شد: این مسیر ارتباطی به دلیل معارضات اجتماعی 10 سال بلاتکلیف مانده بود که با رایزنی و پی‌گیری‌های صورت گرفته و با همکاری اعضای شورای تامین شهرستان دنا این جاده بعد از ده سال بازگشایی شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دنا تصریح کرد: این کار با هدف سهولت رفت و آمد مردم و دسترسی آسان مردم روستاهای اطراف شهر سی‌سخت مرکز شهرستان انجام گرفت.

تاج‌امیری با بیان اینکه با بازگشایی این جاده اهالی شش روستا به آسانی به شهر سی‌سخت آمد و رفت می‌کنند، افزود: خدمت رسانی به روستاهای اطراف مرکز شهرستان دنا از جمله کریک، دارشاهی، معصوم‌آباد، عباس آباد، کل‌کل عباس‌آباد به راحتی انجام می‌گیرد.

وی ضمن قدردانی از مراجع قضایی و نیروی انتظامی، بیان کرد: با اقدام به موقع راه و شهرسازی انتظار دیرینه مردم پس از ده سال در خصوص بازگشایی این جاده محقق شد.

تاج‌امیری در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های دهه فجر امسال در شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: ادارات شهرستان دنا آمادگی لازم را برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر را دارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس