کد خبر 380054
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

«لیام نیسون»، بازیگر مسیحی هالیوود در پاسخ به شایعات موجود درباره مسلمان شدنش گفت: مسلمان نشده‌ام ولی همانگونه که پیش از این گفته بودم صدای اذان برایم روح نواز است.

به گزارش مشرق، «لیام نیسون»، بازیگر هالیوودی که بیش از همه برای مجموعه فیلم‌های «ربوده شده» شهرت دارد، اکنون برای افتتاحیه و سومین قسمت این فیلم، به دبی مسافرت کرده است.

این بازیگر که چند سال پیش برای فیلمبرداری قسمت دوم فیلم به استانبول رفته بود در یکی از مصاحبه‌هایش به شدت نسبت به دین اسلام  ابراز علاقه کرده و گفته بود که با شنیدن صدای اذان، به کنار گذاشتن مذهب کاتولیک و روی آوردن به اسلام می‌اندیشد و اقرار کرده که اسلام در روحش نفوذ کرده است.

سخنان این بازیگر باعث شده بود که چندی پیش شایعه مسلمان شدن این بازیگر 61 ساله در برخی از رسانه منتشر شود ولی او در نشست مطبوعاتی فیلم «ربوده شده 3» در دبی گفت: نه مسلمان نشده‌ام ولی همانطور که چند سال پیش گفتم، صدای اذان برایم روح نواز است.

بنا بر این گزارش، «نیسون» در مصاحبه دو سال پیش خود در استامبول گفت:  اذان پنج بار در روز تکرار می‌شود و در هفته اول شما را دیوانه می‌کند. اما بعد به روح شما نفوذ می‌کند و تبدیل به زیباترین چیز ممکن می‌شود.

وی در ادامه افزود: 4 هزار مسجد در این شهر وجود دارد. بعضی از آن‌ها حقیقتاً شگفت‌انگیزند و این باعث شده واقعاً به مسلمان شدن فکر کنم.

لیام در ایرلند شمالی بزرگ شده و کاتولیکی متعصب است که حتی نامش را هم از نام یک کشیش محلی گرفته‌اند. همسر این ستاره سینما، ناتاشا ریچاردسون، سال 2009 و در 40 سالگی در اثر یک سانحه حین ورزش اسکی درگذشت. نیسون از چالش‌هایی که پس از مرگ همسرش با مذهبش پیدا کرده بود نیز سخن گفته است: من یک کاتولیک تربیت شده‌ام اما فکر می‌کنم همه ما هر روز ناخودآگاه از خود می‌پرسیم که روی زمین چه می‌کنیم و این جهان با چه هدفی به وجود آمده است. من مدام درباره وجود خدا یا عدم وجودش و حتی مطالب الحادی مطالعه می‌کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    امیدوارم این سوالات در ذهنش به نتیجه برسه و واقعا مسلمون شه
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    2 0
    بدبخت افتخاری بود برات اگر میشدی
  • سلمان ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 1
    منم امیدوارم ولی بیش از این حرفها فاسد الاخلاق هست که بخواد تغییر کنه یعنی من بعید می دونم تغییر کنه
  • کاپیتان ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    آقا جان دنیا رو نگاه کن ببین چه کسایی ادعای مسلمانی دارند! داعش طالبان القاعده وهابی های کثیف و اخیرا" تو ایران خودمون صادق شیرازی!!! کم مونده نتانیاهو هم مسلمان باشه!!!
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    ایشالا که خدا همه انسانها رو به راه راست هدایت کنه ...
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    مودب باش لطفا تا همین جا هم خیلی خوبه بهتر از بقیه است که علنا علیه اسلام حرف میزنند
  • عبیدالله ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    1 0
    همانا دین درنزد خدا فقط اسلام است
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    در حال حاضر اکثر مردم دنیا (اروپا امریکا و...) به شدت مستضعف فکری - عقیدتی هستند و تشنه حقایق گاهی فکر می کنم ما شیعه ها خیلی در حق انها کوتاهی می کنیم خدا به فریادمان برسد
  • ایزا ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    بابا ما مردم به اصطلاح شیعه ایران تو دین خودمون موندیم اونموقع بریم اونا رو ارشاد کنیم؟!!! اول بیاین با هم خودمون و همزبونهای خودمون رو تشویق کنیم دروغ نگن، دزدی نکنن، زنا نکنن و ...... بعد بریم سراغ دنیا. ما رو یاد احمدی نژاد میندازی برادر تو مدیریت ایران مونده بود می خواست دنیا رو مدیریت کنه. نامردی اگر چاپ نکنی مشرق.
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    0 1
    تحقیق کنی راجبش پشیمون میشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس