کد خبر 379460
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، در روز جمعه با توجه به الگوی نقشه‌های امروز می‌توانیم برای تهران بارش باران پیش بینی کنیم.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: برای امروز در برخی از مناطق جنوب و شرق کشور وزش باد و بارش باران پیش بینی می‌شود و به ترتیب از بعدازظهر امروز از میزان بارش باران کاسته خواهد شد.

به گفته وی،فردا در اغلب نقاط کشور جو پایدار حاکم می‌شود و در روز پنج شنبه موج جدید بارش و وزش باد از شمالغرب و غرب کشور وارد خواهد شد.

وی با بیان این که خلیج فارس فردا به دلیل جریان بادهای شدید مواج خواهد بود، گفت: از چهارشنبه نیز با تقویت جریان‌های شمالی در دریای خزر در غرب سواحل دریای خزر، استان‌های گیلان و مازندران، بارش پراکنده و در سایر مناطق آسمان آرام خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت تهران گفت: امروز آسمان تهران کمی ابری و در پاره‌ای نقاط وزش باد پیش بینی می‌شود که حداقل و حداکثر دما 8 و 2- سانتی گراد خواهد بود. همچنین آسمان پایتخت برای روز سه شنبه در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی خواهد داشت.

گودرزی با بیان اینکه کیفیت هوا امروز به دلیل وزش باد مطلوب است، گفت: از فردا به دلیل پایداری جوی شاهد غبار صبحگاهی در ورامین و رباط کریم خواهیم بود که تا پنجشنبه که موج جدید وارد تهران می‌شود این وضعیت ادامه خواهد داشت اما در روز جمعه با توجه به الگوی نقشه‌های امروز می‌توانیم بارندگی را پیش بینی کنیم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    قرار بود دیروز هم بارانی بشه !!!!!!
  • شهرام ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    هوا شناسی خواهش می کنم دیگر پیش بینی بس است
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    قرار بود از چهارشنبه هفته قبل تهران برف و بارون بیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس