کد خبر 379124
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

یک کارشناس داوری گفت: گل‌های ایران در بازی با استرالیا به درستی مردود اعلام شد.

به گارش مشرق، سید‌رضا غیاثی در مورد نحوه قضاوت بنجامین ویلیامز داور استرالیایی بازی ایران و بحرین گفت: او خیلی دونده و مسلط بر بازی بود و به تمام صحنه‌ها نزدیک بود. 99 درصد تصمیماتش هم درست اعلام شد.

وی ادامه داد: کمک‌های او هم خوب قضاوت کردند. در دقیقه 22 آفساید حاج‌صفی به درستی اعلام شد. او نیم‌ بدن در آفساید بود که متاسفانه یا سوت داور را نشنید یا به آن توجه نکرد و توپ را وارد دروازه بحرین کرد که داور هم به همین دلیل به او کارت زرد نشان داد البته او می‌گفت که سوت داور را نشنیده است. در دقیقه 30 مسابقه هم باز کمک داور آفساید پولادی را به درستی اعلام کرد اما این بازیکن ما هم بدون توجه به آفساید دروازه بحرین را باز کرد که خوشبختانه این مرتبه داور به بازیکن ما کارت زرد نشان نداد. در دقیقه 43 هم خطای بازیکن بحرین روی حاج‌صفی به درستی اعلام شد و داور به او کارت زرد نشان داد.

غیاثی افزود: گل ایران هم بدون هیچ مشکلی به ثمر رسید و نیمه اول را پیروز شدیم در دقیقه 46 فرار قوچان‌نژاد از آفساید تنها تصمیم اشتباه کمک‌داور بود. او در موقعیت آفساید قرار نداشت که این مرتبه بازیکن ما نتوانست دروازه را باز کند.

غیاثی با اشاره به خطای تیموریان روی بازیکن بحرین گفت: در دقیقه 69 تیموریان مرتکب خطا شد و در ادامه به داور اعتراض کرد. اعتراض او بی‌جهت بود بازیکنان ما باید بدانند که به داور اعتراض نکنند. خطای حقیقی هم روی مهاجم بحرین را داور ندید و او در این صحنه با مدیریت به هر دو بازیکن کارت زردی نشان نداد.

رئیس سابق کمیته داوران تصریح کرد: بنجامین ویلیامز نشان داد که در حد ایرماتوف و علیرضا فغانی است و قضاوت خوبی را از او دیدیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس