در پی حملات تروریستی اخیر پاریس، وزیر کشور فرانسه در اظهاراتی از برقراری طرح آماده‌باش در بالاترین سطح خود در این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، وزیر کشور فرانسه در اظهاراتی از برقراری طرح آماده‌باش در بالاترین سطح خود در این کشور خبر داد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، «برنار کازونو» وزیر کشور فرانسه روز شنبه در این نشست بحران در کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) در اظهاراتی اعلام کرد: «ما طبق تصمیم نخست‌وزیر تمامی نیروها را بسیج کرده‌ایم و در حال تقویت آنها هستیم.»

 وی افزود: «طرح آماده‌باش (Vigipirate) در حال حاضر در بالاترین سطح در ناحیه «ایل دو فرانس» برقرار است و طی هفته‌های آینده تقویت خواهد شد. ما همچنین نیروهای دفاعی و شیوه‌های دفاعی را نیز تقویت خواهیم کرد.»

وزیر کشور فرانسه در ادامه گفت: «تمامی تدابیر اتخاذ شده‌اند تا تجمع روز یکشنبه پاریس در شرایط امنیتی مقتضی برگزار شود و در این راستا تمامی اقدامات لازم صورت گرفته است.»

در پی حملات تروریستی و گروگان‌گیری‌های خونین اخیر پاریس، شمار زیادی از رهبران سیاسی، سندیکایی، مذهبی، رؤسای جمهور و نمایندگان کشورهای مختلف خارجی، امروز یکشنبه در تجمعی که قرار است به نشانه اعلام همبستگی علیه حملات تروریستی در پاریس برگزار شود، حضور خواهند یافت.

اظهارات وزیر کشور فرانسه در حالی صورت می‌گیرد که «مانوئل والس» نخست‌وزیر این کشور نیز خواستار حضور گسترده فرانسویان در این تجمع که در پاریس و سایر شهرهای فرانسه برگزار خواهد شد، شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    0 0
    برای مردمشان ارزش قائل هستند - اگر برای سایت مشرق عجیب است ، قابل انتظار است که عجیب باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس