آخرین سکانس های مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» طی روزهای اخیر در خیابان حسن آباد تصویربرداری شد.

به گزارش مشرق، مراحل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» به تهیه کنندگی محسن چگینی که در گروه فیلم و سریال این شبکه تهیه می شود روز جمعه 19 دی ماه در حسن آباد تهران ضبط شد.

روزهای پایانی «شمعدونی» در حسن آباد+ تصاویر جدید

این سریال که از اسفند ماه سال 92 کلید خورد، پس از گذشت 10 ماه به کار خود پایان می دهد. فیلمنامه این سریال نیز توسط سروش صحت و ایمان صفایی به طور کامل نوشته شده است و مراحل تدوین آن نیز همچنان ادامه دارد و روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد. این در حالی است که تهیه کننده این سریال از احتمال افزایش تعداد قسمت های این سریال نیز خبر داده است.

روزهای پایانی «شمعدونی» در حسن آباد+ تصاویر جدید
 

آتنه فقیه نصیری، محمدرضا داوودنژاد، محسن قاضی مرادی، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، امیر کاظمی ، محمد نادری و... در این سریال به کارگردانی سروش صحت نقش آفرینی می کنند.

روزهای پایانی «شمعدونی» در حسن آباد+ تصاویر جدید

این مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است.

روزهای پایانی «شمعدونی» در حسن آباد+ تصاویر جدید

سایر عوامل این مجموعه نیز عبارتند از:

مدیر تصویر برداری : خسرو دادگر مرام، تدوین: شهرام کیور، گریم: ایمان امیدواری، صدابردار: علیرضا نوروزیان، تدارک: مجید رنجبر، جانشین تولید: پوریا عطا بخشی، طراح صحنه: مهراب قاسم خانی، طراح لباس: نازنین خزایی، مشاور پروژه : پیمان قاسم خانی، مدیر تولید: رضا کریمی، مجری: موسسه تصویر غزال فیلم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس