کد خبر 377927
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان گفت: با صلاحدید کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و در صورتی که نامم بین نفرات باشد در جام جهانی کشتی آزاد شرکت خواهم کرد.

به گزارش مشرق، حسن رحیمی در خصوص آخرین شرایط خود اظهار داشت: چند وقتی استراحت کردم اما این روزها تمرینات را شروع کرده‌ام و در سالن شهرداری و البته محل زندگی‌ام تمرین می‌کنم تا آمادگی اندکم را از دست ندهم.

وی افزود: اردوی تیم ملی در حال برگزاری است اما با صلاحدید کادر فنی سعی کردم کمی از فضای اردوها دور باشم تا جدا از رفع خستگی و یکنواختی تنوع اردویی هم داشته باشم. من در این چند ماه همیشه در خانه کشتی بوده‌ام و همین موضوع کمی مرا خسته کرده است.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان خاطرنشان کرد: کمی فضای خانه کشتی خسته کننده شده بود، البته من از هر نظر خسته هستم و این تنها مختص به شرایط روحی من نیست. تمرینات سخت و 2 مسابقه سنگین شرایطم را کمی متفاوت کرده و اکنون با تدابیر کادر فنی در حال بازگشت مجدد به میادین هستم.

رحیمی در پاسخ به این سؤال که آیا در جام جهانی کشتی خواهد گرفت یا خیر، عنوان کرد: با صلاحدید کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و در صورتی که نامم بین نفرات باشد در جام جهانی کشتی آزاد شرکت خواهم کرد، البته بزرگترین لطف جام جهانی امسال قرار گرفتن در شرایط مسابقه و البته برگزاری آن در آمریکاست. امسال مسابقات جهانی نیز در آمریکا برگزار می‌شود و جام جهانی می‌تواند ما را با شرایط آب و هوایی و ساعت خواب این کشور آشنا کند تا در آینده به مشکل نخوریم.

آزادکار وزن 57 کیلوگرم کشورمان ادامه داد: هدف من برای امسال گرفتن سهمیه مسابقات جهانی و البته کسب سهمیه المپیک است. این روزها برای گرفتن مدال طلای جهان خیلی بی‌تاب شده‌ام.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس