کد خبر 377393
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: دچار افسردگی شده‌ام و دلیل آن هم فشارهایی است که به خاطر فوتبال روی من به وجود آمده است.

به گزارش مشرق، همایون بهزادی در خصوص وضعیت جسمانی‌اش در این روزها گفت: مریض هستم و ریه‌هایم مشکل دارد البته افسردگی گریبانم را گرفته و دو سال است که با این مسئله روبرو هستم اگر یادتان بیاید سال گذشته همین موقع در کما بودم و یک بار دیگر به دنیا برگشتم و الآن هم روزگار سختی دارم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا دچار افسردگی شده تصریح کرد: این را باید از خدا پرسید که چرا افسرده شدم اما اگر بخواهم سر بسته بگویم باید بگویم که فشارهای روی من در فوتبال زیاد بود و این مسائل مرا افسرده کرده است.

بهزادی درباره اینکه آیا پیشکسوتان فوتبال و مسئولان ورزشی در این روزها با وی تماس می‌گیرند یا نه، ادامه داد: در باشگاه پرسپولیس که کسی نیست حال من را بپرسد اما از هم‌دوره‌های خودم چند نفری تماس می‌گیرند و یکی دو نفر هم به من سر می‌زنند اما باید بگویم که از فدراسیون فوتبال با من در تماس هستند و حالم را می‌پرسند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا وضعیت تیم فوتبال این باشگاه را پیگیری می‌کند یا نه،‌ خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پرسپولیس در جدول هفتم یا هشتم است و از طریق رادیو تلویزیون اخبار تیم را دنبال می‌کند و اینطور نیست که 24 ساعته پیگیر پرسپولیس باشم اما نمی‌خواهم حرفی بزنم که کسی از دستم ناراحت شوم چون مریض احوال هستم و انسان پیر و مریض حساس می‌شود اما من همه زندگی‌ام را برای پرسپولیس گذاشته‌ام و پرسپولیس را من، کلانی، کاشانی و جاسمیان بعد از جریان باشگاه پیکان درست کردیم و خودم مسئولان باید بدانند که من برای پرسپولیس چه کاری کردم.

بهزادی درباره وضعیت جسمانی‌اش هم تصریح کرد: این روزها تحت مراقبت و زیر نظر پزشک هستم و خانه‌ام را به پردیس آورده‌ام تا شرایط آب و هوایی بهتری دور و برم باشد. هر روز هم در رفت و آمد به پزشک هستم و اما برای وضعیتی که دارم خجالت می‌کشم من بازیکن سال آسیا شدم و طبق انتخاب فیفا و AFC به عنوان بهترین بازیکن 50 سال اخیر فوتبال آسیا معرفی شدم و مهر و محبت خوبی از آنها دیدم اما خودم از این شرایطی که دارم  خنده‌ام می‌گیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دوست ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    الهی همیشه سلامت و سربلند باشید شما جز خاطرات جوانی ما هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس