کد خبر 377301
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: این هماهنگی و ایمان و ولایتمداری نیروها باعث شده تا دشمن از «گزینه نظامی» فقط در حد شعار استفاده کند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی و تبلیغات دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع اعضای هیأت علمی، پایوران و دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در حسینیه آیت‌الله بهاءالدینی اظهار داشت: رسالت پاسداری از اسلام و انقلاب ایجاب می‌کند ما همواره بیش از دیگران توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشیم.

حاجی زاده، ولایت‌مداری،‌ بصیرت،‌ اراده قوی و عمل جهادی در مسئولیت‌های محوله را از دیگر رموز موفقیت نیروهای انقلابی دانست و وجود چنین روحیه‌ای را باعث خودکفایی کشور مخصوصا در بحث دفاعی عنوان کرد.

وی ایستادگی، مقاومت و نگاه به درون و توجه به نیروهای خلاق و متعهد جوان داخلی را به عنوان راهبردی‌ اساسی دانست و گفت: ایستادگی ملت در جنگ تحمیلی از نمونه‌های بارز این مدعا است.

حاجی زاده با بیان اینکه صنایع هوافضا پاسخگوی نیازهای انقلاب است، تصریح کرد: امروز ساخت هر نوع امکانات دفاعی از ایده و طراحی تا ساخت کلا توسط متخصصین داخلی بدون کوچکترین نگاه به خارجی‌ها صورت می‌گیرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان همکاری و هماهنگی میان نیروهای مسلح را ستود و گفت: این هماهنگی و ایمان و ولایتمداری نیروها باعث شده تا دشمن از «گزینه نظامی» فقط در حد شعار استفاده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس