کد خبر 376940
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از دستاورهای دفاعی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش مشرق، سید حسین نقوی‌‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی از بازدید تعدادی از اعضای این کمیسیون از دستاوردها، نوآوری‌ها و اقدامات نیروی زمینی سپاه پاسداران خبر داد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است تعدادی از اعضای این کمیسیون در روز دوشنبه این هفته 15 دی‌ماه با حضور در محل قرارگاه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستاورهای دفاعی این مجموعه بازدید کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس به هدف اعضای این کمیسیون از بازدید از دستاورهای دفاعی نیروی زمینی سپاه اشاره و تأکید کرد: به طور قطع این بازدید در راستای توجه بیشتر به بودجه دفاعی کشور در سال‌ آینده و نیز تقویت بنیه دفاعی کشور انجام می‌شود.

نقوی‌حسینی تصریح کرد: قرار است پس از بازدید روز دوشنبه، گزارش آن در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت‌ملی مجلس قرائت شده و پس از تأیید اعضا، پیشنهادات دفاعی نمایندگان برای بودجه سال آینده به کمیسیون تلفیق بودجه 94 ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: قرار است تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت‌ملی مجلس در همین راستا بازدیدی نیز از دستاوردهای معاونت آگاهی نیروی انتظامی داشته باشند، اما زمان این بازدید هنوز مشخص نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس