کد خبر 376811
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶

محل اقامت تیم ملی فوتبال کشورمان در سیدنی بعد از دیدار با عراق تغییر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان در حال حاضر در کمپی به نام میرامیر گاردنز در شهر سیدنی حضور دارد که برخی  افراد انتقادهایی نسبت به برپایی اردوی تیم ملی در این مکان داشته‌اند. به طور مثال اینکه امکانات این هتل در شأن تیم ملی که خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، نیست.

شایعه شده شاگردان کارلوس کی‌روش در هتلی دو ستاره اقامت دارند که این شایعه از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال رد شده است. البته همین شایعه حواشی را برای تیم ملی ایجاد کرده و گفته شده است بازیکنان از این شرایط شکایت دارند و خواستار تغییر محل اقامت‌شان شده‌اند.

این صحبت‌ها در حالی انجام می‌شود که اقامت تیم ملی در هتل و کمپ میرامیر گاردنز موقتی است و پس از بازی تدارکاتی با عراق تیم ملی کشورمان به هتل دیگری خواهد رفت. تیم ملی در حال حاضر با هزینه فدراسیون فوتبال ایران اردوی خود را در استرالیا برپا کرده است اما پس از بازی با عراق، فدراسیون فوتبال استرالیا میزبان ملی‌پوشان کشورمان خواهد بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا، یکشنبه هفته آینده (21 دی‌ماه) در گروه C این رقابت‌ها به مصاف بحرین می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس