پیکر پاک و مطهر معلم شهید عیسی شهرکی معلم روستای نصیراباد که بر اثر حمله تروریستی اشرار به درجه رفیع شهادت نائل شد طی مراسم باشکوهی صبح امروز با حضور مقامات محلی در سیستان تشییع شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در مراسمی که امروز شنبه با حضور معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان، ائمه جمعه اهل سنت و تشییع و جمعی از فرمانداران سیستاناز محل میدان قدس شهرستان زهک  برگزار شد مردم شهید پرور سیستان ضمن محکومیت این ترور ناجوانمردانه خواستار دستگیری و مجازات عاملان این جنایت شدند و پیکر این شهید را تا زادگاهش مشایعت کردند.

دشمن به دنبال موج سواری بر روی اختلافات شیعه و سنی است

در این مراسم تشییع پیکر پاک این معلم شهید که صبح امروز در محل میدان قدس شهرستان زهک برگزار شد معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمن به دنبال موج سواری بر روی اختلافات شیعه و سنی به منظور دستیابی به مقاصد پلید خود است.

علی اصغر میرشکاری در جمع مردم سیستان گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلام ایران به دنبال بهانه جویی و بهانه تراشی برای مقابله با نظام است و تعداد شهدای ترور، جنایت های منافقان برای از بین بردن سرمایه های نظام و همچنین راه اندازی جنگ تحمیلی و یا ترور های کور همچون حوادث اخیر خود گواه این کینه و دشمنی دیرینه استکبار است.

وی بیان داشت: دست بردن به اسلحه در آستانه هفته وحدت برای به شهادن رساندن شهروندانی که هیچ گناهی مرتکب نشده و با هیچ شخصی خصومتی نداشته نشان از دست داشتن استکبار و مزدورانش برای ایجاد تفرقه در بین شیعه و سنی دارد.

وی اذعان داشت: در این تشییع جنازه باشکوه بزرگان اهل سنت زیادی را دیدم که بر این شهید و سایر شهدا اشک ریختند و این احساس همدلی خاری در چشم دشمن است زیرا استکبار مقاصد شوم خود را در تفرقه و جدایی دنبال می کند.

میرشکاری ادامه داد: اعترافات سرگردگان و بسیاری از اشرار همچون عبدالمالک ریگی که به ارتباط خود با گروه های امریکایی اشاره داشت خود این موضوع را بر همگان آشکار ساخته که این حوادث ریشه ای استکباری دارد.

میرشکاری یادآور شد: دشمن به دنبال اینست تا بین شیعه و سنی درگیری ایجاد شود تا با استفاده از این شیوه نیروهای نظامی و امنیتی را ناکارآمد و ناتوان در انظار مردم جلوه دهد.

معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آنهایی که مجوز قتل انسان های بی دفاع و بی گناه را صادر می کنند از مسیر دین و انسانیت خارج هستند و انسان های شروری هستند که در مسیر باطل گام بر می دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که صبح امروز با حضور مسئولان محلی و همچنین جمع کثیری از مردم سیستان در شهرستان زهک برگزار شد پیکر پاک شهید "عیسی شهرکی اصیل" تا محل زادگاهش در روستای "ملک حیدری" شهرستان زهک همراهی و مشایعت شد.

اشرار و تروریست های مسلح عصر روز پنجشنبه ۱۱دی ماه در اقدامی جنایتکارانه این معلم شیعه را به همراه یک بسیجی بلوچ اهل سنت به نام ادهم صبوری در روستای نصیر آباد شهرستان سرباز به شهادت رسانده و متواری شدند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • شهرکی از دوستان شهید حمیدالله نارویی ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    0 0
    تمام این اتفاقات به خاطر گروگان گر فته شدن حامد صداقتی شمشیر باز تیم ملی ( که در اردیبهشت 93 توسط اشرار اسیر شده بود) افتاده است که دقیقا روز آزاد سازی او در 25 مرداد 93 ،بود که در درگیری های همان روز شهید حمیدالله نارویی از مردم شیعه سیستان که در خاش به همراه همسرشان فعالیت فرهنگی انجام می دادند و در حال عبور از جاده بودند ،مظلومانه به شهادت رسیدن. وقتی این کارو میکردن یاد زحمات شهید نارویی برای فرزندان شون نبودن. وهمچنین یاد زحمات شهید سرگزی و شهید نوروزی و این شهید اخیر آقای شهرکی برا بچه هاشون نبودن.اشرار که در قضیه گروگانگیری حامد و دوستانش شکست خورده بودند ابتدا در همان روز شهید حمیدالله نارویی را به شهادت رساندند و در ماه های بعد هم هر ماه شاهد این جنایات بودیم نفر دوم پس از شهید حمیدالله نارویی ،شهید رضا سرگزی بودو پس از آن هم هر ماه دو تا یا سه تا شهید داشتیم.مسئولان به خاطر خدا جلوی این ناامنی ها را بگیرید
  • ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    0 0
    حمید نازنینم:شهادتت مبارک.
  • ناشناس ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    0 0
    سلام از مدیر محترم این سایت میخواهم که گزارشی از مسئولان تهیه کنند تا دوستداران شهید عیسی شهرکی و بسیجی شهید حمیدالله نارویی و رضا سرگزی و شهید نوروزی و....وتمامی شهدای ترور سال نودوسه از روند قضایی پرونده این جنایتکاران با خبر شوند...چون خوشبختانه خبر دستگیری این ظالمان صحت دارد ولی گویا انها به تمام جنایت های وقیحانه شان اعتراف نکرد ه اند تا دل دوستداران شهدایمان اندکی خنک گردد واین نجس ها اعدام شوند....با تشکر از شما
  • رضایی ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    مرگ بر قتل خنده های روشن ارمیتای حمید مرگ بر قاتل احساس ارمیتا مرگ بر گلوله ای که خط کشید روی خاطرات ارمیتا شادی روح شهدا صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس