کد خبر 376678
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

یک کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران فردا در شمال شهر تهران خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز در سواحل شمال و شمال شرق کشور افزایش ابر و بارش پراکنده و خفیف پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه امشب موج جدید از شمال غرب کشور وارد می‌شود که باعث افزایش ابر و بارندگی و برف فردا در نواحی غربی کشور می‌شود و با شدت کمتری برای شمال شرق این اتفاق رخ می‌دهد، گفت: انتظار داریم دوشنبه بارش‌ها در شمال شرق پدید آید.

*کاهش غلظت‌ آلاینده‌ها در تهران طی دو روز آینده

این کارشناس سازمان هوانشاسی بیان کرد: یکشنبه و دوشنبه وزش باد در تهران، قم، مرکزی، جنوب سمنان و البرز موجب بهبود کیفیت هوا در این مناطق و کاهش غلظت آلاینده‌ها خواهد شد، افزود: فردا در جنوب شرق کشور باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

نقشینه با اشاره به اینکه انتظار داریم سامانه جدید بارشی برای مناطق شمال کشور در چهارشنبه و پنج‌شنبه وارد شود که خود موجب کاهش دمای محسوسی خواهد شد، اظهار داشت: امروز تهران افزایش ابر خواهد داشت و بیشینه دمای آن 14 و کمینه صبح فردا 5 درجه بالای صفر است و از بعدازظهر فردا شاهد بارش خفیف و پراکنده در شمال شهر تهران رخ می‌دهد و برای ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت.

**کاهش 3 درجه دما در تهران از فردا

وی ادامه داد: برای تهران برای فردا 3 درجه کاهش دما و دوشنبه 3 درجه دیگر کاهش دما پیش‌بینی می‌شود همچنین بارش برف در اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان خواهیم داشت که جاده‌های این مناطق لغزنده پیش‌بینی شده است.

این کارشناس سازمان هوانشاسی بیان کرد: جاده‌های کوهستانی مه‌آلود، لغزنده و کاهش دید به دلیل بارش خفیف حاکم است که توصیه می‌شود مسافران تجهیزات کامل زمستانی با خود به همراه داشته باشند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس