کد خبر 376400
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲

یک وزارتخانه برای گرفتن سهم بیشتر از بودجه سال آینده ، چه کارها که نمی کنه ! یک آمار جدید هم از واردات قلوه سنگ و اسب و سنجاق قفلی و .... در صرفا جهت اطلاع این هفته.

به گزارش مشرق، واحد مرکزی خبر، نخستین سوژه صرفا جهت اطلاع این هفته به شیوه عجیب برای فرهنگ سازی عبور از خط عابر اختصاص داشت .

در تصاویری که پخش شد عابرین پیاده از رژه هنرمندان سفید پوش اونم با شکل و شمایل خاص حیرت زده شده بودن .

چون بصورت غیر منتظره این هنرمندای عزیز رو دیدن که با گریم خفن اومدن تو خیابونای تهرون تا با یه تیر دو نشون بزنن .

به گفته یکی از مسولان شهرداری با این کار قرار بوده دو کار بشه هم  فرهنگ سازی برای عبور از خطوط عابر پیاده و هم برای پسماند .

اما گویا پیام این حرکت به مردم نرسید چون مردم در مصاحبه با خبرنگارما چیز دیگه ای می گفتن .

کارشناسی های عملی

یک نفر پیشنهاد داده تو جلسات مقابله با اعتیاد چند تا از عملی های محترم هم بیان مشورت بدن . از خواسته هاشون بگن تا شاید مشخص بشه با مواد مخدر باید چیکار کرد ...

البته  اگه ما از اعضای ستاد ها و جلسات متعدد و پربار ! مبارزه با مواد مخدر بودیم قبول نمی کردیم بد آموزیه آقا ... بد آموزی

روزگار برادر کشی

عجب دوره و زمونه ای شده برادر به برادر رحم نمی کنه .

موضوع از این قراره که وزیر نیرو در یکی از  سخنرانی های خودش به مشکل پرداخت نکردن پول برق اون هم از سوی بخش دیگه این وزارتخانه یعنی بخش آب اشاره می کنه و میگه یکی از گرفتاری های بزرگ شرکتهای ما این است که آب ، پول برق را به برادر خودش در وزارت نیرو نمی دهد.

به نظر می یاد یکی باید این وسط وساطت کنه .

حالا پدری یا مادری نیست این دو تا روآشتی بده و حق برق رو از آب بگیره ؟

خسته نباشید

مشکلات لب مرز و اون ورمرز و اربعین رو که یادتون هست .

پیرو خدمات ارائه شده !! تو اون ایام به زائران ، در مراسمی با حضور وزیر کشور از دست اندرکاران پر تلاش ایجاد تسهیلات برای راهپیمایی اربعین تقدیر شد .

اما بهتر نبود یک بار فقط یک بار اون هم جهت ثبت در تاریخ می اومدند  جلسه نقد و بررسی میذاشتند تا مشکلات امسال ریشه یابی بشه به جای تقدیر و تشکر ؟

شیرین کاریه بودجه ای !

در سوژه بعدی وزارت ورزش به شیوه خودش تلاش می کنه نظر مجلس رو برای جذب بودجه جلب کنه .

درادامه تصاویری پخش شد که در ان وزارت ورزش ،‌ورزشکارا ( رزمی کار ها و اکروبات بازها) رو آورده تو راهرو های مجلس که رئیس مجلس از شون بازدید کنه .همچنین گزارش کاراشون که عین روزنامه دیواری چسبونده بودن به در و دیوار که رئیس مجلس ببینه .

دوربین های بی زبون !

این هفته رئیس جمهور در سخنرانی خودش در جمع تلاش گران عرصه کشاورزی انتقادهایی به رسانه ملی درباره پوشش خدمات دولت داشت و گفت نمی دانم چرا خدمات دولت از صداوسیما پخش نمی شه .

گویا این دوربین ها و فرستند ها هم دارن کار دست صدا و سیما می دن. پیشنهاد می کنیم دولت یه کار گروه فنی تشکیل بده تا مشکل دوربین ها و فرستنده ها ی صدا و سیما حل بشه .. شاید زبونشون به حرکت در بیاد .

از قلوه سنگ تا پورشه

این آمارهایی که این هفته نماینده ها دادن مانند :یک نماینده مجلس : نیمی از خودروهای تولید شده شرکت پورشه وارد ایران می شه . یک نماینده دیگر: در سال جاری یک تن قلوه سنگ از چین ، 59 هزار دلار سنجاق قفلی ، یک میلیون و هشتصد هزار دلار اسب وارد کشور شده ....

اگه این آمارها درست باشه،‌یعنی اصل جلوگیری از واردات کالاهای غیر ضروری کاملا در حال اجراست .ممنون از اجری این اصل مهم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    0 1
    به دولت محترم و نقدپذیر برمیخوره این حرفا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس