کد خبر 376063
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

«خانه ای کنار ابرها» فیلمی از یک کارگردان جوان است که در جشنواره فیلم فجر سال قبل در بخش نگاه نو حضور داشت و دیپلم افتخار بهترین فیلم نامه در این بخش را دریافت کرد.

به گزارش مشرق، «خانه ای کنار ابرها» ساخته سیدجلال دهقان اشکذری و تهیه کنندگی سید روح الله برداری از تاریخ سوم دی ماه به سرگروهی سینما استقلال اکران شده است.

«خانه ای کنار ابرها»  روایت متفاوتی از پشت جبهه است و قصه زنان و مادرانی را روایت می‌کند که در غیاب مردانی که به جبهه رفته اند، سعی در حفظ کانون خانواده داشتند.



این فیلم دیپلم افتخار بهترین فیلم نامه در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و پروانه زرین بهترین بازیگر نوجوان بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان را کسب کرده است.


آفرین عبیسی،‌ نگار عابدی و هنرمندان یزدی چون مهدی قانع، مریم السادات هاشمی، محمدرضا اسکندری، محمدجواد فارغ یزدی، حمیدرضا حاجی محمد زاده، علی دهقان ‌پور، فرزانه السادات سید ابراهیمی و فاطمه خلیل اللهی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر عوامل این فیلم عبارت اند از: دستیار اول و برنامه ریز: سید مهدی فرخ پور، مدیر تولید: محمود محمد طائمه، مدیر فیلم برداری: علی محمدزاده، صدابردار: طاهر پیشوایی، تدوین: بهمن داداشی، طراح صحنه و لباس: محمد رضا شجاعی، منشی صحنه: آناهید روستا، موسیقی: ستار اورکی، طراح گریم: کامران خلج، دستیار صدابردار: جمال دهقان و ...

سید جلال دهقانی اشکذری کارگردانی یزدی است و مجموعه 13 قسمتی «حانیه» را در شهر یزد برای پخش از شبکه دو در دهه فجر ساخته است.«خانه ای کنار ابرها» از چهارشنبه 10دی ماه در پردیس سینمایی تک یزد اکران می شود.

دهقانی اشکذری هم اکنون در حال تولید و آماده سازی «دلبری» دومین فیلم بلند خود برای حضور در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر است. وی همچنین چهار تله فیلم به نام‌های «هدیه‌ای برای آسمان»، «دویدن برای پشیمانی»، «همه روزها» و «مسابقه» را در کارنامه دارد که برخی از آن ها بارها از شبکه های مختلف سیما پخش شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس