کد خبر 376043
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: بشیرباباجان‌زاده قرار است از دور جدید تمرینات به اردو بیاید.

به گزارش مشرق، حسن رنگرز در خصوص اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اظهار داشت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی عصر فردا (پنج‌شنبه) پایان خواهد یافت و از 17 دی ماه نیز دور جدید تمرینات آغاز خواهد شد.

وی افزود: در این اردو که سومین دور تمرینات بود، ملی‌پوشان به آمادگی خوبی دست پیدا کردند و برای دور جدید تمرینات نیز کادر فنی برنامه مدونی دارد تا فرنگی‌کاران در آستانه جام جهانی به مرز آمادگی مطلوب برسند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا نفرات جدیدی نیز قرار است به اردو دعوت شوند، خاطرنشان کرد: بشیر باباجان‌زاده فرنگی‌کار سنگین وزن کشورمان که در اردوهای گذشته دعوت نشده بود از دور جدید تمرینات راهی خانه کشتی می‌شود تا همراه با سایر ملی‌پوشان تمرین کند.

رنگرز در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه تکلیف سعید عبدولی چه شد، عنوان کرد: عبدولی را 3 بار به اردوها دعوت کردیم که در نهایت وی نیامد، البته اراده ما این است که تمامی کشتی‌گیران را حفظ کنیم و مانع جدایی و نابودی آنها شویم.

وی ادامه داد: روند حفظ کشتی‌گیران باید متقابل باشد و خود کشتی‌گیر نیز علاقمند به کشتی باشد و باانگیزه کار کند. طلایی‌های المپیک از روز اول به اردوها آمدند و در چارچوب قوانین و شرایط حرفه‌ای تمرین کردند و باقی نفرات نیز باید با این شرایط کنار آمده و آن را دنبال کنند تا به موفقیت دست یابند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس