کد خبر 375729
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

مشکلات مالي باشگاه پرسپوليس در نهايت باعث شد تا بابک حاتمي مدافع راستي که مدت هاست مدنظر حميد درخشان قرار دارد، با اين تيم به توافق نرسيده و حضورش در جمع سرخپوشان تا به اين لحظه کنسل شود.

به گزارش مشرق، در حالی که خیلی ها انتقال بابک حاتمی را به پرسپولیس قطعی دانسته و او را اولین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل قلمداد می‌ کردند اما در کمال تعجب حضور او در جمع سرخپوشان منتفی شد.

شنیده می‌ شود باشگاه سایپا مبلغ 200 میلیون تومان برای صدور رضایتنامه بابک حاتمی تقاضا کرده که باشگاه پرسپولیس مشکلی با پرداخت این مبلغ نداشته است. اما موضوع اصلی این بود که حاتمی برای 13 بازی نیم فصل دوم مبلغ 400 میلیون تومان دستمزد از پرسپولیسی ها طلب کرده که همین مساله با مخالفت طاهری مدیراجرایی باشگاه پرسپولیس مواجه شده است. در حالی که در فصل نقل و انتقالات نیم فصل شاهد رد و بدل شدن مبالغ کلان و گاها میلیاردی بین باشگاه ها و برخی بازیکنان هستیم، پرسپولیسی ها همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده و از جذب بازیکنان مورد نظر درخشان عاجز به نظر می‌ رسند.

این در حالی است که شاید پیشنهاد 400 میلیونی حاتمی به سرخپوشان کمی گران به نظر برسد، اما از دست دادن بازیکنی که مدت هاست کادرفنی پرسپولیس روی آن نظر دارد بی شک مشکلات زیادی را برای این تیم به وجود خواهد آورد، به ویژه آنکه با توجه به اینکه ظرف چند ساعت آینده فرصت نقل و انتقالات به پایان می‌ رسد بعید است درخشان بتواند بازیکن دیگری را در منطقه راست خط دفاعی جانشین بابک حاتمی کند. حال باید دید ظرف چند ساعت آینده اتفاق دیگری رخ داده و حاتمی در نهایت پرسپولیسی خواهد شد یا نه!
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس