کد خبر 375693
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

سرمربی آرژانتینی سابق بارسلونا اعتراف کرد که اشتباهات فاحشی در این تیم داشته است.

به گزارش مشرق، جراردو مارتینو در گفت‌و‌گویی به انتقاد از دوران حضورش در بارسلونا پرداخت و گفت: اشتباهات فاحشی داشتم. با اینکه پس از دوران حضورم در نیوولز احساس می‌کردم مربی بهتری هستم اما در بارسا تنها چیزی که یاد گرفتم این بود که چگونه در میان فوق ستاره‌ها و برترین بازیکنان دنیا باشم. به باشگاهی رفتم که همیشه افتخار کسب کرده بود اما زیر نظر من هیچ جامی به دست نیاورد. قهرمانی در سوپرجام اسپانیا برای بارسلونا چیزی نیست.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم نسبت به خودم سخت گرفته باشم بلکه تنها احساساتم را بیان کردم. می‌توانم دروغ بگویم و بگویم که دوران فوق‌العاده‌ای داشتم و اینیستا، مسی و نیمار را به بازیکنان بهتری تبدیل کردم اما این طور نبود. مطمئنا کمک‌هایی به تیم کردم، به الکسیس سانچس بیشتر میدان دادم اما او باشگاه را ترک کرد.

مارتینو اعتراف کرد که شاید قبول پیشنهاد بارسلونا کار اشتباهی بوده و افزود: من کسی نیستم که چمدان به دست از جایی به جای دیگر بروم اما در بارسلونا کمی این طور به نظر می‌رسید. زمانی برای فکر کردن و تصمیم گرفتن نبود. باید صداقت داشته باشم و همان طور که یک بار گواردیولا گفت، وقتی بارسلونا از شما دعوت می‌کند، نمی‌توانید تردید داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: به خاطر اتفاقاتی که در زمان حضورم در باشگاه بارسلونا رخ داد، فقط از خودم انتقاد می‌کنم. من هیچ چیزی را در بارسلونا به جا نگذاشتم و این یک نقطه تاریک در دوران حرفه‌ای من بود که در مهم‌ترین جایی که در آن کار می‌کردم ظاهر شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس