اشرار مسلح عصر روز گذشته با کمین در مسیر تردد خودروی نظامی سپاه در نقطه صفر مرزی سه نفر از پاسداران این مرز و بوم را به شهادت رساندند.

به گزارش مشرق، تروریست های مسلح  عصر یکشنبه با کمین در مسیر تردد خودروی نیروهای سپاه و تیراندازی به سمت ماموران سه تن از نیروهای پاسدار به نام های سرگرد پاسدار اکبر عبدالله نژاد، ستوان سوم پاسدار قدرت الله ماندنی و بسیجی موسی نصیری بیات از نیروهای لشکر ۱۹ فجر استان فارس را به شهادت رساندند.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه روز دوشنبه با صدور اطلاعیه ای ضمن تایید این خبر اعلام کرد: در پی حمله اشرار مسلح در منطقه مرزی جنوب شرق سه نفر از نیروهای سپاه که برای کمک به مردم محروم و فراهم سازی امنیت در حال انجام مأموریت بودند به شهادت رسیدند.

در همین حال معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: اشرار مسلح عصر روز گذشته با کمین در مسیر تردد خودروی نظامی سپاه در نقطه صفر مرزی سه نفر از پاسداران این مرز و بوم را که برای خدمت رسانی به مردم منطقه در حال خدمت بودند به درجه رفیع شهادت نائل کردند.

علی اصغر میرشکاری در این رابطه بیان داشت: این حادثه تروریستی در نقطه صفر مرزی میل ۱۹۰ در مرز سروان با کشور پاکستان رخ داد و اشرار کوردل به کشور همسایه گریختند.

وی از بیان جزئیات بیشتر خودداری کرد و افزود: در حال حاضر با حضور نیروهای اطلاعاتی و امنیتی این حادثه تروریستی در دست بررسی است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    لطفا ترتیبی اتخاذ شو تاشاهد این گونه تلخی هانباشیم ضمنا انتقام هم فراموش نشود
  • پسربامرام بروجرد ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    غم جانکاهی به دلم نشست. خدا به خانوادشون صبر بده.
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    چرا؟ چرا؟ با تامين و اسكورت گشت زني نميكنند.آخر چندبار بايد به اين شكل ما شهيد بدهيم.
  • اسد الله ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    1 0
    باور کنید نباید بچه های سپاه و دیگر نیروهای مصلح در منطقه ای که خائن زیاد هست با دلسوزی وارد شود ما در منطقه سراوان و سیستان و بلوچستان کم شهید ندادیم دلسوزی و احترام و وحدت جای خودش پا برجاست خداوندم این رو میدونه ولی دشمن از همین احساسات و سادگی ما ضربه میزند لطفا در اون منطقه ها تا جای ممکن مسلح و بچه های خبره اعزام کنید نه فقط چند سرباز که هواسشان جای دیگه مشغوله خداوند حفظتان کنه یا علی ع مددتان
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    چرا برای گشتزنی از خودروهای زرهی سبک ومجهز دراینگونه مناطق ناامن استفاده نمی شود؟؟؟؟؟ آیا اینگونه خودروها را فقط برای رژه درپادگانها انبارکرده اند؟ جان عزیزان ما بسیار باارزشتر از اینهاست.
  • علی ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    0 0
    دوستان عزیزم را بخاطر مجهز نبودن و بی امکاناتی از دست دادم. نمیدونم چرا نباید این بچه های مظلوم مجهز به خودرو و جلیفه ضد گلوله باشن. بقران جان بیشتراز پول ارزش داره. داغدار شدم هر سه شهید از دوستانم بودند. خیلی ناراحتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس