باید دید "لابی"های صورت گرفته بین مخالفان و موافقان کفاشیان سرانجام چه پایانی خواهد داشت و آیا مدیر همیشه خندان فدراسیون که این روزها کمتر می‌خندد دوباره سکان‌دار این فدراسیون خواهد بود؟

 به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال، گروه‌های مخالف کفاشیان دست به کار شده‌اند و به دنبال رایزنی با اعضای مجمع برای رسیدن به اهداف خود هستند. در جدیدترین کاری که صورت گرفته است، یکی از مدیران عامل سابق یک باشگاه لیگ برتری با برخی از کاندیداهای هیات رئیسه فدرسیون فوتبال جلسه گذاشته و اعلام کرده که از پست خود به نفع یک کاندیدای خاص کناره گیری کنند. وی وعده داده که پس از مجمع، فدراسیون فوتبال را از کفاشیان گرفته و با روی کارآمدن آنها(مخالفان کفاشیان) برای هر کدام از کاندیداها که از پست خود انصراف داده‌اند در فدراسیون جدید، پست جدید خواهند داد.

این تحرکات تا ساعتی قبل از برگزاری مجمع در حال برگزاری است و باید دید "لابی"های صورت گرفته بین مخالفان و موافقان کفاشیان سرانجام چه پایانی خواهد داشت و آیا مدیر همیشه خندان فدراسیون که این روزها کمتر می‌خندد دوباره سکان‌دار این فدراسیون خواهد بود و یا اینکه مخالفان با توجه به حمایت‌های "خاصی" که از آنها می‌شود، زمام امور را در دست می‌گیرند و هدایت پول‌دارترین و قدرتمندترین فدراسیون ایران را در اختیار می‌گیرند.


منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 0
    هر چه زودتر بهتر!! قبل از اینکه اینم مثل علی ابادی فاتحه ورزش رو بخونه!؟
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 0
    ایول
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 0
    footballe irano be gand keshid

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس