کد خبر 374453
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴

تروریست‌های داعش ضمن اعدام دسته‌جمعی برخی پزشکان در شهر موصل، به دیگر اطباء هشدار داده‌اند که در صورت خودداری از معالجه مجروحین داعشی، شلاق خواهند خورد.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری روداو نوشت: تروریست‌های داعش پس از اعدام پزشکانی که از معالجه تروریست‌ها سرباز زده بودند، به دیگر همکاران آنها هشدار داده‌اند که تکرار چنین عملی با شلاق پاسخ داده خواهد شد.

بر اساس این گزارش، «حسن فاضل آلاف» مدیر مرکز آموزشی درمانی ابن‌سینا شهر موصل گفته که ده‌ها پزشک پیش از این به دلیل خودداری از رفتن به مقرهای داعش اعدام شده‌اند و تاکنون حتی اجساد آنها هم به خانواده‌هایشان تحویل نشده است.

آلاف گفته که داعشی‌ها در آخرین تعامل خود با جامعه پزشکان موصل به آنها هشدار داده‌اند که در صورت خودداری از رفتن به مناطق دورافتاده و عدم مداوای تروریست‌ها در این مناطق، شلاق خواهند خورد.

این تهدید البته پیش از این عملیاتی شده و به طور مثال آقای «حکمت سلطان»، مدیر 50 ساله مرکز اورژانس «السلام» گفته که در ماه آگوست به دلیل خودداری از رفتن به منطقه «تل‌عفر» برای مداوای تروریست‌های داعش، 120 ضربه شلاق خورده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • شاکر ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    0 0
    داعش دشمن اسلام ودشمن بشریت است و بدنبال نابودی افراد فرهیحته کارآمد ومومن منطقه است واین اقدامات با دستور ویژه صهیونیست ها انجام میشود. حواهشمندم در اعلام اخبار داعش حتما بنویسید «گروه صهیونیستی داعش»
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    0 0
    از بوجود آمدن داعش تا زمانیکه موجودیت دارند بهترین کار را انجام دادهاند!!!
  • علیرضا ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 0
    داعش هم چیزیش نمونده ، به امید خدا نابودیشو جشن میگیریم به زودی
  • ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 0
    قدیما مام اینطوری بودیما؛خدا رو شکر یه ذره بهتر شدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس