کد خبر 373734
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹

در جریان عملیات گسترده نیروی هوایی ارتش سوریه علیه مواضع گروه‌های تروریستی در منطقه «القلمون» از توابع ریف دمشق، ده‌ها تروریست مسلح کشته شدند.

 به گزارش مشرق، نیروی هوایی ارتش سوریه امروز (سه شنبه) عملیات‌های گسترده‌ای را علیه مقرها و تجمعات عناصر تروریستی مسلح در گذرگاه‌های مرزی میرا، مرطبیه، الرومیات، الزمرانی و حومه شهرک فلیطه در منطقه «القلمون»، واقع در ریف دمشق انجام دادند که کشته شدن ده‌ها تروریست مسلح و زخمی شدن شماری دیگر و انهدام تجهیزات نظامی آنها را درپی داشت.

این درحالی است که یگان توپخانه ارتش سوریه نیز یکی از مقرهای گروه تروریستی تکفیری «داعش» در نزدیکی گذرگاه مرزی «میرا» را هدف قرار داد و ضمن انهدام کامل آن، 8 تروریست داعشی را کشته و 12 نفر دیگر را زخمی کرد.

از حلب نیز گزارش شده است که درگیری‌ ارتش سوریه با گروه‌های تروریستی در کوی «الراشدین» در غرب حلب برای چندمین روز متوالی ادامه یافت تا به موازات آن توپخانه ارتش سوریه نیز شهرک «سیفات» و منطقه کارخانه «العزوز» در غری کوی «الزربه» در ریف حلب را گلوله باران کند.

در «عین العرب» نیز درگیری‌های مبارزان کُرد با تروریست‌های داعشی اطراف مرکز فرهنگی این شهر برای چندمین روز متوالی ادامه یافت، در حالی‌که از صبح امروز داعش با دست‌کم 18 خمپاره مناطق مختلف عین العرب را گلوله باران کرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    0 0
    برای کشتن 8 نفر که لازم نیست بمب افکن با بمب گرون بره.خب زمینی حمله میکردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس