نخبه جهانی مرندی با بیا اینکه پیشنهاداتی خارج از کشور مبنی بر خروج بنده از کشور داشتم گفت: در جواب این دشمنان یک جمله گفتم که «من هیچ وقت از خط مقام معظم رهبری و شهدا جدا نمی‌شوم و افتخار می‌کنم که سرباز علمی مقام معظم رهبری و برادر و همسنگر حاج قاسم سلیمانی در جنگ با دشمن هستم.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حسن اکبری لایق نخبه علمی است که مدال جهانی خود را به سردار سلیمانی اهدا کرده و پهپاد دریاپیما را به شهدای گمنام کشورمان اهدا کرد تا دنیا در عرصه بین‌المللی بداند انقلاب اسلامی ایران جوانان رشیدی چون وی در عرصه جنگ نرم پرورش داده تا در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده و با امکانات داخل کشورمان اختراعات جهانی را به عرصه بین‌المللی به رخ دشمنان بکشند.

حسن اکبری‌لایق این مخترع جوان بسیجی معتقد است: امروز آمریکا و اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن پژوهشگران خود را با بودجه‌های میلیاردی علیه فرهنگ و عقیده ما آماده کرده‌اند تا با مقالات ضددین و ضدانقلابی افکار دنیا را علیه ما بشورانند.

وی افزود: با مدال جهانی که در رقابت با نخبگان جهانی کسب کردم به دنیا نشان دادم که فرزند این انقلاب و اسلام و سرباز مقام معظم رهبری با اقتدار مدال جهانی را از نخبگان امریکا و اسرائیل ربوده و به سردار جهان اسلام و مالک اشتر امام خامنه‌ای اهدا کردم تا دشمنان ما بدانند که آنها در جنگ نرم هم شکست خورده و نمی‌توانند عقاید ما جوانان را بازیچه رسانه‌های هدفمند خود قرار دهند.

اکبری‌لایق تصریح کرد: امروز دشمن به خوبی متوجه شده است که نمی‌توانند در مقابل علم و بصیرت آگاه ما مقاومت کنند و به ناچار تسلیم اراده بسیجی ما جوانان نخبه شده‌اند.

وی گفت: من با امام خامنه‌ای و شهدا عهد و پیمان بسته‌ام که هیچ وقت از خط ایشان جدا نشوم و همیشه بسیجی و سرباز گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشم.

نخبه مرندی گفت: با توجه به اینکه پیشنهاداتی خارج از کشور مبنی بر خروج بنده از کشور داشتم در جواب این دشمنان یک جمله گفتم که «من هیچ وقت از خط مقام معظم رهبری و شهدا جدا نمی‌شوم و به کشورم خیانت نمی‌کنم و نمی‌گذارم خون این شهدا پایمال شود».

دارنده مدال جهانی اظهار داشت: افتخار می‌کنم که سرباز علمی مقام معظم رهبری و برادر و هم سنگر سردار حاج قاسم سلیمانی در جنگ با دشمن هستم و هیچ وقت این جبهه را ترک نخواهم کرد.

وی افزود: امروز امور نخبگان و خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامی ما نخبگان هستند و همه نخبگان را در زیر پرچم اسلام گرد هم آورده‌اند تا از آسیب های دشمن در امان باشند.

اکبری لایق از امام جمعه مرند حجت السلام والمسلمین نعمت‌زاده و سرهنگ پاسدار قوی‌دل فرمانده سپاه ناحیه مرند و بسیجیان و مردم شهیدپرور و سایر مسئولانی که در تمام مراحل از بنده حمایت کرده و می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

گزارش فارس حاکی است، حسن اکبری لایق در مسابقات جهانی اختراعات که در کشور رومانی برگزار شد، طرح اختلاف فشار در هواپیما و عدم سقوط آن را در بخش هوافضا ارائه کرد که در بین 34 کشور حاضر از جمله آمریکا، فرانسه و انگلیس رقابت برگزار شد و در نهایت بعد از سه روز داوری در سطح بین‌المللی موفق به کسب مدال جهانی نقره شد که با حضور فدراسیون مخترعان کشور این امر رقم خورد.

 در این طرح سامانه‌ای برای جلوگیری از سقوط هواپیما ارائه شد که به اجرا در آمد و مورد حمایت بخش‌های امنیتی و نظامی کشور است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    0 0
    خدا حفظش کنه انشا ء الله
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    0 0
    بنظر شما چطور بايد تقدير كرد ازش؟
  • قاسم ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    0 0
    قابل توجه جناب ترکان که گفتند ما فقط در صنعت آبگوشت بزباش پیشرفت داشته ایم.حالا ایشان از این جوان نخبه حمایت کنند ضرر نمیکنند.
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    0 0
    مایه افتخار ایران اسلامی خداوند شمارا موفق و محفوظ بدارد.
  • علی ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    0 0
    ببینم..هر کشورخارجی که به یه نخبه پیشنهادبده...میشه دشمن؟!
  • علی ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    0 0
    ببینم..هر کشورخارجی که به یه نخبه پیشنهادبده...میشه دشمن؟!
  • دانشجو ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    0 0
    باید مجسمه اینگونه جوانان را با طلا ساخت.آبروی ایران ما هستن
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    0 0
    دمت گرم
  • احمد ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    میرفتی خارج بهتر بود اونها قدر شما را می دانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس