کد خبر 372807
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵

وزیر ورزش و جوانان گفت: هیات مدیره پرسپولیس احتمال می‌داد که سیاسی بزودی آزاد شود اما با این شرایط باید برای جایگزینی وی فکری کنیم.

به گزارش مشرق، محمود گودرزی که برای تماشای مسابقه واترپلوی جام باشگاه های آسیا بین تیم‌های نفت امیدیه و زرین معدن آسیا در استخر 9 دی حضور پیدا کرده بود درخصوص آخرین شرایط فدراسیون فوتبال و مشکلات مالی این فدراسیون تصریح کرد: فدراسیون نسبتاً مستقل است؛ اما مسائل مالی آنها شفاف نبود و شنیدم این امر به تایید ما هم رسیده است که باید بگویم چنین چیزی نیست و این امر را تکذیب می‌کنم. صورت حساب‌های مالی آنها به درستی ارائه نشده است و مخدوش است، باید روشن شود و به مجمع گزارش دهند. در مجمعی که ششم دی ماه برگزار می‌شود خیلی از مسائل مطرح خواهد شد.

گودرزی درمورد شرایط استقلال و پرسپولیس گفت: در تلاش هستیم تا شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا در مدت زمان محدود واگذاری این دو باشگاه انجام شود. هفته گذشته هم جلسه بسیار خوبی داشتیم و به محض اینکه صورت‌های مالی امضا شود سازمان خصوصی سازی وارد ماجرا می‌شود و مزایده انجام خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط سیاسی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: هیأت مدیره احتمال می‌داد که سیاسی به زودی آزاد می‌شود، اما اگر قرار باشد ادامه داشته باشد باید فکری برای جایگزینی وی انجام دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرشاد ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 0
    عجب مگر تو فکر هم میکنی بخصوص در مورد پرسپولیس فقط این میتونم بگم خدا از تو و خادم نگذرد که تیم را به این روز انداختید امیدوارم آه ما هواداران شماها را بگیرد آمین
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    0 0
    دولت تدبیر و امید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خسته نباشید
  • سید احسان ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    0 0
    برای جایگزینی شما هم باید فکری کرد..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس