کد خبر 372589
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
تقلب فیفا از لالیگا در جام جهانی قطر

رییس فدراسیون فوتبال گفت: با موافقت فیفا بخشی از مطالبات کارلوس کی روش سر مربی تیم ملی از طریق «فیفا» پرداخت می شود.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان ظهر امروز پنجشنبه پس از پایان سمینار دوره عالی آموزش مدیران ورزش و جوانان کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا مطالبات کی روش پرداخت شده است یا خیر این مطلب را بیان کرد.

کفاشیان افزود: مطالبات کی روش پرداخت نشده است اما موافقت فیفا را گرفتیم تا از این طریق پرداخت شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا نژادفلاح قرار است مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شود یا نه؟ گفت: در این باره اطلاعی ندارم.

رییس فدراسیون فوتبال کشور همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا تاکنون انتخابات هیات فوتبال استان تهران برگزار نشده است اظهار داشت: قرار بود این انتخابات طبق برنامه ریزی هایی که صورت گرفته بود 9 ماه گذاشته برگزار شود اما متاسفانه تاکنون برگزار نشده است.

وی افزود: بعد از تعطیلات نشستی با آقای نژادفلاح خواهیم داشت تا بتوانیم هر چه زودتر انتخابات آن را برگزار کنیم.

کفاشیان در عین حال یادآور شد: البته هیات فوتبال استان تهران به دنبال آن بود تا سرپرست برای آن انتخاب کند که این خلاف اساسنامه فدراسیون فوتبال است.

وی درباره حضور اردوی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی نیز اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی در این در اردو درحال برگزاری است و پیش بینی می شود یک بازی دوستانه دیگر نیز در این کشور برگزار شود.

وی اظهار امیدواری کرد که بتوانیم شاهد موفقیت در بازی های جام ملت های آسیایی باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره سرمربی گری محمد خاکپور برای تیم امید اظهار داشت: خوشبختانه خاکپور از توانمندی های بسیار بالایی برای هدایت و تقویت تیم ملی امید برخوردار است و سوابق بسیارخوبی نیز در عرصه فوتبال کشور داشته است.

کفاشیان اضافه کرد: خاکپور به دنبال آن است تا بتواند از تمامی ایده های خوب همکاران خود برای کیفیت این تیم استفاه کند و به نظر می رسد با این ایده و تفکر بتواند اقدامات موثر و سازنده ای را در این زمینه به همراه داشته باشد.
 
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس